1.576 visninger
|
Oprettet:
Harley.. {{forumTopicSubject}}
Hej... er der nogen der har forstand på knastaksler til en gammel late shovelhead fra 1980.. Vil godt have lidt mere power ud af den. men ved ikke hvad den køre godt med. den skal ikke være sindsyg skarp for skal kunne køre normale i tomgang..
mvh thomas
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 373
Problemet kan dog sagtens fixes ved at lave topperne om. Men hvis du vil have et godt løft skal du som regel afligevel have andre fjedre i og dermed toppen af af.
Jeg har en Andrews "A" knast i min og det giver da lidt, men det er jo ingen racer.
mvh.
apr 2007
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 21 Svar: 1.071
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 850
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.391
De gamle HD kører med meget lav komp, så ved at hæve den lidt og så smid en andne knast i får du en del mere.
Man kan lave dem om til at kunne tage Evo knaster og dermed også ændre selve lejet ved knasten sådan så det er stærker og kan bærer mere.
Og vil du have enddnu mere så er det top arbejde du skal have.
Men et big bore kit giver en del. Og det er sikkeret, samt holdbart stykke tun arbejde. At stroke den er dumt - giver bare større stempelhastinghed, varme, og slid. Og korter levetid for dit stempel.
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 200
Så rykker den ganske pænt i lav og mellemgas-området.
Da knasten blev skiftet , fik jeg samtidigt et sæt andre kortere stødstænger og længere løfter fra Inside HD i Vejle , det hjalp en del på "klaprelyden"
Harley..