{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harley..
  • #1   15. okt 2011 Du skal være opmærksom på, at 1980 ikke kan tage så meget "løft" da de har andre ventilstyr. Men nu er det ikke sikkert at det er de originale toppe du har på smiley
    Problemet kan dog sagtens fixes ved at lave topperne om. Men hvis du vil have et godt løft skal du som regel afligevel have andre fjedre i og dermed toppen af af.
    Jeg har en Andrews "A" knast i min og det giver da lidt, men det er jo ingen racer.
    mvh.

• #2   16. okt 2011 Hvad er der galt med ventil styr på den model

• #3   16. okt 2011 Ikke noget. De er bare lavet om i forhold til tidligere modeller....

• #5   16. okt 2011 Hvis du vil have mere ud af den og det skal kunne kører og holde - så lav den om til en 1340 via Big bore stempler.
    De gamle HD kører med meget lav komp, så ved at hæve den lidt og så smid en andne knast i får du en del mere.
    Man kan lave dem om til at kunne tage Evo knaster og dermed også ændre selve lejet ved knasten sådan så det er stærker og kan bærer mere.
    Og vil du have enddnu mere så er det top arbejde du skal have.

Men et big bore kit giver en del. Og det er sikkeret, samt holdbart stykke tun arbejde. At stroke den er dumt - giver bare større stempelhastinghed, varme, og slid. Og korter levetid for dit stempel.

• #6   17. okt 2011 Jeg købte et 1320 kit hos Streethogs.dk og så kom der en Andrews J knast i,,
    Så rykker den ganske pænt i lav og mellemgas-området.
    Da knasten blev skiftet , fik jeg samtidigt et sæt andre kortere stødstænger og længere løfter fra Inside HD i Vejle , det hjalp en del på "klaprelyden"

Kommentér på:
Harley..

Annonce