1.543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Jinlun 150-5 Jinlun 150-5

Hey, har planlagt at en af mine kommende vinter rep skal være at smide en 163 FML motor på min Jinlun 150-5 , og har fundet en her http://china-parts.co.uk/acatalog/New_Engines.html..

Nu til mit spørgsmål hva er forskellen på standart 200 CC og så balanced shaft 200 CC som man kan vælge?

Har det noget der har noget at sige på hk / trækkraften?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jinlun 150-5
  • #1   7. jul 2011 Mit umiddelbare bud ville være mindre rystelser. Går ud fra de mener noget balance aksel, så vidt vides modsatte vej af krumtap (med nogle vægtklodser) og skulle derfor nedsætte de rystelser der naturligt er på en 1 cylinder maskine.

• #2   7. jul 2011 Oki smiley mange tak smiley meget rart at vide hva man betaler for, det er jo alligevel 40 pund ekstra smiley

• #3   7. jul 2011 Nu kender jeg ikke noget overhovedet til jinlun, men ihvertfald på 1 cylindrede englændere er en af hemlighederne ved en god motor at få afbalenceret krumtap og stempel så det giver så lidt vibrasioner som muligt ved det omdrejninstal man har tænkt sig motoren skal arbejde bedst ved, det er nærmest en tuning i sig selv.
    Så hvis du har valget mellem noget der er bedre afbalanceret i forhold til standart, så vælg den exstra afbalancerede...

Kommentér på:
Jinlun 150-5

Annonce