993 visninger
|
Oprettet:
Hjælp.. Kan det være rigtigt ? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg har en Suzuki M800k5, og ville egentlig her da sessonen startede, have haft nogle larmepotter på,, dejligt dejligt, jeg snakkede med Masi MC, som jo så bare ville klare den sag. Så skete der det at jeg blev ringet op, og fortalte mig at det ikke kunne lade sig gøre uden også at skulle ha ny computer, samt luftfilter mv. pga. af tændingen på denne nye model ikke kenne selvkompensere nok (lambdasonde).. Er der nogen af jer der ved noget om dette ?, for jeg ville i 1. omgang som sagt bare have nogel fede potter på, og så måske senere gi den hele turen ny powercommander, luftfilter osv.. Hjææælp. På forhånd tak.
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 11
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 494
Det lyder ikke helt forkert..
men det plejer nu kun at være når man sætter et komplet sæt på cyklen altså forrør og det hele..
altså jeg har lige købt cykel af masi og får monteret et komplet akrapovic evo system og hvis jeg ikke får en power comander på, så når den bliver presset, vil den køre med for mager blanding og til sidst brænde hul i stemplerne..
men skal ikke kunne sige, hvordan det er med suzuki..
men masi plejer jo nok at vide hvad de snakker om..
hilsen mic
nov 2005
Tak for dit svar,,
Ja jeg kan sagtens forstå, som du skriver hvis man skifter hele molevitten, altså også forrøret, men i dette tilfælde var der "kun" tale om selve potterne.. Men jeg regner jo også med de ved hvad de taler om, for jeg skal jo lige huske at sige jeg intet aner om det :), Kan bedst bare starte og nyde turen.
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 494
med effekt potter på fra MIG og jeg har ikke en power comander på den..
og der har intet været, men cyklen er også fra 2001, så der kan jo være lavet meget smart siden..
men held og lykke med det..
var det masi i næstved eller holbæk??
mic
nov 2005
Ja jeg finder nok ud af det :),, det var Masi i Næstved.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.424
nov 2005
nov 2005
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 173
jan 2004
Tændingen er ligemeget, da den formentlig er ret skånsom på denne model alligevel. blot den får nok benzin.
se og læs lidt af alt det der står på www.mc-hospitalet.dk - evt. under "tuning"- tuning af suzuki
nov 2005
1000 tak for dit svar. Jeg kigger ind på www.mc-hospitalet.dk og har taget dit svar til efterføjgning..
jan 2004
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 91
Hjælp.. Kan det være rigtigt ?