{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.032 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig passe {{forumTopicSubject}}

Hjælp hjælp !
Kik godt på http://www.freewebsite-service.com/ommctc/forside.php indrømmet der er lidt læsning, og hjælp mig så. Er det virkelig rigtigt.

Som jeg læser det så er to medlemmer blevet smidt ud af MC Touring Club, men kun for at sige noget de nu kan dokumentere.

Og hvor jeg rigtigt føler mig krænket, man taler direkte usandt på generalforsamlingen.

Og så til det jeg vil bede om jeres hjælp til.
Er det mig der læser/forstår helt forkert, er deres dokumentation snydt med/klippet i eller kan det virkelig forholde sig som det fremlægges her ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe
  • #1   6. apr 2012 Jeg læste det godt i Touring nyt for et stykke tid siden , jeg tror det er en historie/ ide der er kørt helt af sporet , Touring campen skal selvfølgelig have orden i deres regenskaber men det er vel imellen dem og Skat og bestyrensen , Vi har engang imellen brugt Touring campen og jeg vil gerne vedgå at jeg i min ferie og weekender ikke spekulerer i at andgive Camping pladser osv , Lad Skat gøre deres arbejde og hvis der er noget om snakken må Tourcampen løse det , Medlemmernes penge ? det er jo frivilig medlemsskab og der er penge i kassen så vidt jeg husker og prisen i kontingentet er jo til at overse , Nyd sommeren og kør nogle dejlige turer og se frem af

  • #2   6. apr 2012 som johnny b sagde ...

  • #3   6. apr 2012 Ja, det er naturligvis en fin måde at betragte det på og nej det rager på sin vis ikke rigtigt mig.
    Men alligevel bliver jeg provokeret.

    Jeg valgte at bruge en lørdag på at køre til generalforsamling på Fyn. Herfra husker jeg at der sprugtes direkte til de forhold på Campen og det blev helt tydeligt afvist at der var et problem.

    Men vist ikke rigtigt alligevel. Står bestyrelse og forretningsfører så og lyver for medlemmerne på GF, er det bare et teater-stygge jeg har været kørt til?

    Og er det så på en eller anden måde det samme der sker året efter. Når man kalder de pågældende medlemmer iloyale og smider dem ud. For de har jo reelt ikke gået bag nogens ryg.





  • #4   6. apr 2012 Jeg kan kun få det til at være nogle sure gamle mænd som er ude efter hævn og er lige glade med at det kan komme til at ramme medlemmerne i sidste ende.

  • #5   6. apr 2012 Der er ingen tvivl om, at de sure gamle mænd er dem der sidder i bestyrtelsen, inkl forretningsføreren.


  • #6   6. apr 2012 Hvis det er sure gamle mænd er sidder i bestyrelsen er det da tid at få nogle nye ind , jeg går ikke ind for forandringer for forandringens skyld men er den nogle der har lyst synes jeg de skal arbejde på sagen og komme med nogle forslag og gode ider , jeg er da frisk på at høre hvad de har af ider og forslag , Alle bestyrelser har brug for nyt blod ig ider , jeg har aldrig deltaget i GF i touring klubben men sidet i flere bestyrelser og ved at det kræver en del arbejde og man må stå på mål til meget også uberettet kritik

  • #7   6. apr 2012 Efter at have læst lidt om sagerne ligger det jo klart at det er bestyrelsen der ikke taler sandt på generalforsamlingen. Da hende Lene så selv undersøger sagen er det jo en lodret løgn bestyrelsen kommer med ifølge syddjurs kommune. Samtidig skal det tilføjes at bestyrelsen har et juridisk ansvar. Når det så er sagt så virker det lidt som om Lene og Steen bare vil have ret. (Som de også har) Tror de føler sig uretfærdigt behandlet. Man kunne for mig at se have håndteret sagen på en helt anden og meget mere diskret måde end at hænge de to medlemmer ud på denne måde. F.eks. kunne formanden starte med at undskylde at han har talt usandt og så få rettet op på sagerne. Der er jo ingen tvivl om at det er mindre heldigt for Touring clubben at der nu ikke er så meget plads at campere på.

    Sidst men slet slet ikke mindst synes jeg det er forkasteligt at medlemmer der står gratis til rådighed ikke har mulighed for at campere på campen uden at få skattesmæk. Jeg ved godt der er en lovgivning på området og de som i dette tilfælde ikke altid rammer de rigtige folk. Men synes ærlig talt de må klare frisag i sådan et tilfælde. En læge bliver jo heller ikke beskattet af et hotelværelse fordi han har en seng at sove i mens han har vagt.

    Det skal siges at jeg ikke er medlem at MC touring club.


  • #8   6. apr 2012 Hold da kæft en børnehave

  • #9   6. apr 2012 Tror sgu den største fejl ligger ved forretningsføren og dennes håndtering af sagen.

  • #10   6. apr 2012 For fanden da, nogle mennesker er virkelig fluekneppere og har for meget tid

  • #11   6. apr 2012 grundlaget på deres eksklusion er godt nok tynd, de har gjort arbejde i foreningens interesser med bestyrelsens viden, så fanger man nogle af bestyrelsens medlemmer i løgn/bedrag, så er det vel lettest at ekskludere de to medlemmer som fandt ud af det.................. set fra bestyrelsens synspunkt i hvert fald

    håber godt nok der er nogle i bestyrelsen der får nogle over nakken, det er fandme svinet


  • #12   6. apr 2012 så er det man tænker, "få dog et liv". smiley

    Er det ikke de to der blev ekskluderet fra bestyrelsen for nogle år siden?


  • #13   6. apr 2012 Hvorfor starter de 2 sagen i første omgang ?


  • #15   6. apr 2012 sådan Hans henrik, endelig en som ved noget om sagen ........

  • #18   6. apr 2012 Kom i tanke om at det ikke kunne svare sig, har før taget den kamp med de "gamle" i den latterlige forening!!!

    Eller forretning om man så må sige..... idealismen røg i lokummet for mange mange år siden...


  • #20   6. apr 2012 fordi det er et offentligt forum hans henrik, offentligt forum = ALLE har ret til at komme med tilsagn om sagen

  • #21   6. apr 2012 Ud med den sammenspiste og korrupte bestyrelse og ind med friske nye kræfter

  • #22   6. apr 2012 JABBE FOR PRESIDENT....

  • #23   6. apr 2012 det hjælper jo ikke noget at sidde og kæfte op i et åbent forum !
    det der hjælper er at møde op til generalforsamling og stemme andre ind i bestyrelsen , længere er den vist ikke ..........


  • #24   6. apr 2012 Det er nemlig rigtigt det der virker er at møde op på generalforsamlingen. Har deltaget et par gange men det virker sgu meget sammenspist, ikke dermed sagt at klubben ikke laver mange gode ting for det gør de, tror bare der er en der har fået for meget magt


  • #25   6. apr 2012 Hans Henrik.

    Det er så befriende at du kan bekræfte mine fordomme omkring MCTC. Hvis vi antager at din retorik er den standard som hæderkronede MCTC vil have som ansigt ud af til, ja så kan jeg kun endnu engang glæde mig over min beslutning dengang smiley endnu engang tak.


    Jeg ved det er småligt! men jeg ville få en pervers tilfredsstillelse ved at se MCTC blive omstyrtet og få helt nye friske kræfter ind, det trænger de sikkert ikke mindre til nu, end for år tilbage....... Total reboot.


  • #26   6. apr 2012 Jeg får et fint blad og en go rabat på mine mc forsikringer for latterlige 190,-/år...

    Og hvis Gunnar og kumpanerne kan få pengene til at række til en tur på stripbar og lidt kørselsgodtgørrelse eller et brændeskur på priv adressen så er det helt fint med mig.

    Hader folk der melder sig ind i en forening og tror de ejer hele butikken, og konstant skal se dokumentation for dit og dat.

    Hvis ikke du vil køre med dsb så skal du ikke indløse billet....


  • #27   6. apr 2012 Hej.
    Dejligt med debat og masser af forskellige holdninger, og med lige ved 40 000mdl. så skal vi jo nok ikke forvente enighed.

    Grundholdningen om at man må møde op på generalforsamlingen, den er jeg helt enig i.
    Men jeg har været på GF. og erfaret et man taler usandt for de fremmødte, hvilket jeg finder respektløst. Så tænker jeg jo om det var de forkerte man sagde farvel til ?

    I forbindelse med ovenstående har jeg haft kontaktet foretningsfører, bestyrelse og forsøgt at få et læserbrev i Touring nyt, dog uden skyggen af held.

    Dette finder jeg respektløst over for medlemmerne og GF. som øverste myndighed, hvis det altså skal betragtes som en forening.

    Men tak for alle indlægene.


  • #28   6. apr 2012 Jeg har selv prøvet at være den unge der lavede om på det hele, og igen oplevet jeg var den gamle og andre unge kom og lavede deres anderledes/bedre metoder, alt ok.
    Desuden kan der være så langt til generalforsamlingen at man ikke kan komme. I en forening jeg er i holdes den i fredericia og medlemmerne kommer fra hele landet, også Bornholm. Jeg forstår godt hvis de melder afbud, uden at det betyder de er ligeglade!


  • #29   6. apr 2012 Per Bjerregaard var også rigtig god for BIF... ENGANG!!!

  • #30   6. apr 2012 jeg er ikke selv medlem af MCTC og har heller ingen intentioner om at blive det, men efter læsning af denne tråd.........


    Tror I ikke at nogen af alle Jer råbere skulle tage og møde op ved næste generalforsamling????

    ....det her er sgu som at læse ekstrabladet.........Anders And og Co er mere informativt.

    Det er fantastisk let at være ansvarsfri, og så bare kæfte op!


  • #31   6. apr 2012 Jeg HAR været medlem indtil det gik op for mig, hvor klam en lille lukket amatøragtig kaffe-tante-klub, det er...

    I øvrigt kan man lære meget af Anders And ;o)


  • #32   6. apr 2012 Jeg får lyst til at høre hvor mange af jer hårde drenge der stadig er medlem af folkekirken ???

  • #34   7. apr 2012 Man skal nok holde sig klart at MCTC er en klub, der åbenbart er interesseret i at holde et vist overskud på at drive MC-camp og derudover skaffe medlemmerne billige forsikringer - that's it.

    For nogle år siden ville vi have financieret et mindre beløb til en sikkerhedskampagne - Lene Michelsen var helt vild med ideen, men den skulle selvfølgelig op på generalforsamling. Der var et overskud på et par millioner i klubben, men ikke tale om, Generalforsamlingen mente ikke, at det var en MC-interesseorganisations opgave at financiere MC-sikkerhed.

    Siden da har jeg ikke ville anvende et eneste minut på den klub!


  • #35   7. apr 2012 knud vil du ikke præcisere din udtalelse

    "Generalforsamlingen mente ikke, at det var en MC-interesseorganisations opgave at financiere MC-sikkerhed."

    MCTC støtter medlemmer som vil på et kørekursus ved www.mc-sikkerhed.dk med 100kr


  • #36   7. apr 2012 @Knud.

    Hvorfor skulle MCTC støtte noget som helst?

    Det er en privat organisation og der falder ikke noget forhøjet tilskud af hvis man finder noget forurenet jord på campen som koster et par mil at udbedre. skulle man som organisation pludselig komme i en retslig tvist som man taber er det også temmelig rart at have lidt gryn på kistebunden. jeg tvivler på at ret mange medlemmer er parate til at proppe en extra tusse i foretagendet da langt de fleste kun vil have et billigt magasin og noget rabat på forsikringen.

    Og man kan da på ingen måde klantre de af klubben aflønnede personer for ikke at mele deres egen kage. det er deres arbejde hvor de som alle os andre prøver at få så meget som muligt for så lidt som muligt :-))

    Man kan sgu da ikke tillade sig at blive knotten blot fordi nogle ikke ønsker at støtte ens projekt/kampange og det uanset hvor godt formålet det end er.


  • #37   8. apr 2012 Dækmand:

    Jeg tror faktisk Brian herunder har præciseret. Det der generede mig var, at klubbens næstformand virkelig kunne se ideen i det, men selvfølgelig ikke ville spendere penge uden generalforsamlingens opbakning - i sig selv prisværdigt.

    At medlemmerne så på generalforsamlingen ikke ville bakke hende op i sagen er jo noget andet - det medførte bare også, at jeg omgående konstaterede, at det åbenbart bare er en klub for folk, der kun vil deltage, hvor de selv kan høste fordel, men ikke uegennyttigt vil løfte en finger for at hjælpe andre. Det er eller et af grundprincipperne i "Foreningsdanmark", at man gør det.

    Lige et ord: Jeg er helt klar over at generalforsamlingen traf en flertalsafgørelse, og at en sådan ofte opfattes af dem der tilhører mindretallet som forkert. Det ændrer desværre på ingen måde min opfattelse af MCTC.

    Brian:

    jeg skal nok selv afgøre, hvad jeg kan tillade mig at blive knotten over - TAK:-)


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #38   28. nov 2013 Som Thomas anfører i #13.- Hvorfor startes en sådan sag egentlig. Det virker som et hævntugt;men over hvad? Måske uenighed og misundelse i en gammel bestyrelse.!! Synd for de nuværende medlemmer at sagen trækkes så langt til skade for alle. ang.ulovlig brug af et campingareal, kan man godt have en stiltiende aftale men en kommune om at det er ok, men det kan du aldrig få bekræftet af kommunen.

Kommentér på:
Kan det virkelig passe

Annonce