{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig passe? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag været forbi en autolakere og spørge hvor meget det ville koste at male venstre sidekåbe på min cykel. 4000 bob får jeg at vide!!!! Jeg respekter prisen og hans argument for hvad det ville indebære af arbejdstid, maling, lak osv.. Men er det ikke lige lidt i overkanten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe?
  • #1   11. mar 2015 jo jeg vil sige 2000kr lyder mere rimeligt

  • #2   11. mar 2015 Hvor bor du ? Jeg fik malet næsten hele cyklen for 2200kr sidse sommer

  • #3   11. mar 2015 2200 for næsten hele cykel lyder billigt.. Jeg bor i Sønderborg Karsten.

  • #4   11. mar 2015 Det lyder meget rigtigt når det er med regning

  • #5   11. mar 2015 Har fået et tilbud på en komplet lakering for 20.000 så 4000 er vel ok for en side smiley

  • #6   11. mar 2015 1500 +moms pr del, fik EEN kåbeside+ lygte kåbe lakeret sidste år: 12000 incl moms!

  • #7   11. mar 2015 Okay lyder vildt, jeg fik malet hele banditten - stel for 2200kr " orange " på Amager. har du undersøge hvad en side koster , til min gsx koster den lakeret 2600kr .

  • #8   11. mar 2015 Er en del malere som skruer prisen op på mc,dele, da de har travlt og nok at lave med kun at lakere biler, og derfor ikke gider små eller mellemstore kåbe dele fra mc. Var sidste år rundt ved forskellige autolakere og enten var prisen meget høj eller sagde direkte at det var bøvl. Men gætter på at det vel sagtens lade sig gøre at finde en som er både dygtig og rimelig hvis man leder længe nok. smiley

  • #10   11. mar 2015 Huha kun en side er næsten umulig at få til at matche farve mæssigt bla derfor købes de oftest i rigtige farve og stafferinger ved skade smiley
    når det så er sagt så lyder 4000kr ikke helt ved siden af hvis det er med kvittering.
    manden koster nok 5-700kr i timen pluds mat så der skal ikke bruges mange timer på det før han ingen fortjeneste har på det og han har jo trods alt en forretning at drive.
    Alle dem du ny høre som har fået malet hus,bil,campingvogn og motorcykel for 2000kr har nok en kammeret eller vens bekendt som glædeligt hjælper dem


  • #11   11. mar 2015 Er selv lakker. Og tror du skal forhøre dig lidt ved nogle andre. Ham der har vist nok at se til smiley

  • #12   11. mar 2015 Jeg oprettede min mc på AUTO BUTLER, fik 3 tilbud. den ene gav et bud på 1000 krav. pr. del. skal du have hans Nr? det er på Sjælland

  • Preben P
    Preben P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #13   11. mar 2015 Jeg er selv autolaker af uddannelse og efter min bedste overbevisning er det ikke en krone for meget 3000+moms får man ikke lavet meget for husk lige på at lige meget om det er en enkelt lille del er tørtiden i ovnen det samme som en stor bil til langt stører pris og så er der ikke taget højde for at det er et fiber products der skal hærdes/ tøre ved laver temperatur det er også væsentlig mere arbejde med at tone farve/ farverne afdækning hvis der er flere farver l med mere tid i ovn

  • #14   12. mar 2015 Jeg tror det bedste og billigste ville være at søge efter en brugt sidekåbe magen til min i samme farve.

  • #15   12. mar 2015 Har fået malet hele cyklen, altså alle kåbe og plastdele, fodhvilere og hele stellet/rammen(stellet i 2K epoxy) for under 5K, okey jeg sleb så selv kåberne med scotch pad og fik glasblæst stellet så det var klart, men stadig billigt, har taget et par timer af min egen tid, en tusse til Glasblæsning. Så i alt under 6K inkl. glasblæsning og et par timer af min tid.

    4K lyder HELT sindsygt for en sidekåbe, ved at min maler tager ca. 7-8K for en hel cykel, med tank osv. hvis du intet forarbejde gør selv, på regning naturligvis. Husk at du kan købe et helt nyt sæt Kinakåber(meget bedre end de lyder), formalet i den farve du vil have, for under 4K til sådan en som min(Zx6r Ninja)


  • #16   12. mar 2015 1000-1500kr

Kommentér på:
Kan det virkelig passe?

Annonce