Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyno-Jet kit
  • #1   12. jul 2010 min bandit 1200 har et på og det har med udstødning givet 110 hk på hjulet i stedet for ca. 90. Kører fantastisk

• #2   12. jul 2010 Det er bestemt ikke det værste man kan bruge penge på..
    Hvis det vel og mærke er en der ved hvad han laver..

Hvis du altså går op i de mindste detaljer.. c",)

Se feks.. => http://www.dot-e.dk/

• #3   12. jul 2010 Det er jeg meget glad for at høre... Har kontaktet KJ motor i Herlev og det kan lave det til en rimelig penge. Ved bare ikke om jeg faldt for salgstalen eller om jeg var overbevist om jeg bare skulle have det ligemeget om det hjalp eller ej...

Nu er det bestilt og den skal på rullebånd og have det installeret i morgen... Tror bare jeg fik kolde fødder, da det jo er en slags penge... smiley

• Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #4   12. jul 2010 Hvor meget skal KJ have for at montere og rulle den ind? Bare sådan af nysgerrighed smiley

• #5   12. jul 2010 Til orientering:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=145594

nok for sent, og jeg ANER ikke om de er gode til rulning!
    MEN er spændt på at høre pris og din erfaring, om det er en mærkbar forbedring!!

• #6   13. jul 2010 Allan (Falsterbandit) M
    nu er en bandit 1200 et lidt dårligt eksempel da de alle får en 15-18HK med en friere udstødning og lidt trimning
    så de 20 hk du har fået ekstra er ikke jetkittets skyld alene smiley
    og det er kun for at uffe M ikke skal forvente 20 HK ekstra med et jetkit alene at jeg lige ville påpege det
    men et jetkit er næsten altid en god investering , men forvent ikke det vilde , omkring 4-7 HK i mellemområdet og måske 2 mere i toppen af skalaen

• #7   13. jul 2010 Hej.
    Min bulldog her været en tur hos (link fjernet) dyno-ove.
    Fra 65 papir-heste har den nu 72 hk på baghjulet, vigtigst af alt er dog at den har fået 20 nm mere ved samme lejlighed og det kan virklig mærkes!!!
    Prisen for dette indgreb incl. Ixil potter, KN luftfiltre og div. småstumper samt en tur på rullefelt før og efter, løb op i ca. 15 af de smukke, mange penge men det hele værd.

Kommentér på:
Dyno-Jet kit

Annonce