BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyno jet jet-kit
  • #1   22. okt 2008 Ser ud som om du har et godt udgangs punkt - du har fået en fin effekt forøgelse med bare en potte (?) og et luftfilter. hvad med U-forrørene er de org. eller er det et komplet u-sæt. Umiddelbar kunne det godt se ud som om der var lidt mere at hente - specielt hivs forrørene stadig er org.

• #2   22. okt 2008 Ja, det er rigtigt jeg fik sat en Ixil-slip on potte på og et KN-luftfilter.

Den blev omdyset da potten blev sat på.

Den blev målt til 4-heste ekstra på rullefelt.

Der er ikke gjort andet ved rørere - kun slip-on potte.

Er der forresten en form for elektronisk begrænser man kan knække/fjerne?

• #3   23. okt 2008 spørgsmålet er i virkeligheden hvor meget du vil ofre - det er altid mere bekosteligt at arbejde på karburatormodeller da du skal hen og have tank og karb. af når du skal lave en justering.
    Men jeg mener ikke nålene kan flyttes ret meget mere end hvad der svare til en mm større dyser, og hvis den allerede har fået større dyser i ville jeg overveje større forrør.

• #4   24. okt 2008 Ok Boris.

Har også hørt noget om at den kan være ret tørstig med et jetkit.

Kenneth B - Større rør lyder interessant - Nogen idé om hvad det løber op i?

• #5   24. okt 2008 jeg har ikke undersøgt hvad fuldsystemer til banditter koster - typisk ligger de på ca. 7000 - 8000 kr for div. systemer. jeg vil tro IXLL laver fuldsystemer og da du allerede har potten vil jeg gætte på ca 3000 - 4000.
    du har også mulighed for at ligge andre knaster i motoren.
    men igen, du skal næsten spørge en fagmand om hvad du har af muligheder

• #6   24. okt 2008 mht. dit spørgsmål om hvorvidt pengene er givet godt ud - min holdning er nej! Det kan ikke betale sig. Du for ikke pengene igen når du sælger og den kommer til at bruge mere benzin. Men du vil sikkert få det sjovere........ og det er jo det det hele handler om smiley

• #7   24. okt 2008 Hej Kenneth.

Tak for de gode råd.

Jeg har også hørt den der med:

Tune en GSF650? Nej - køb en større cykel.

Men jeg er faktsik glad for min Bandit, og så betyder det også noget at jeg næsten ikke vil kunne få noget for den i forhold til hvad den står mig i.

Og jeg er enig. Sjov og ballade - det er det hele handler om....

Kommentér på:
Dyno jet jet-kit

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce