{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  top pakning
  • #2   16. mar 2010 har du en ide om hvor man kan få det gjort henne

• #3   16. mar 2010 Thobias snakker som en brækket arm , ( fik du den Thobias) , jeg har virkeligt prøvet hårdt på at få laser skåret og vandskåret en toppakning i kobber , men det kunne ikke lade sig gøre = Laser og kobber , kan ikke lade sig gøre og vand og skæring vil blive for dyrt i programering , så lav en selv hvis den skl være i kobber , op på en plade og igang med stiksaven og filen og 4- 5 timer efter er den færdig
    Men hvorfor vil du have en TYND pakning i kobber , normal er det tykke man eftersøger i forbindelse med Turbo eller tryk

• #4   16. mar 2010 Ups jeg byttede lige rundt på navnene , men Thobias du ringer bare lige

• #5   17. mar 2010 hej Per. Det er altså kun hånden der er brækket he he. Jeg køre stadig med sugemotor. Det kunne være genialt at have en top-pakning jeg kan bruge mere en en gang+ at jeg ikke kan bruge en org. top-pakning mere da jeg køre med de største stempler jeg kan få. Jeg har tænkt på at lave den i hånden med en hurtigsliber. men nu ska jeg lige ha hånden ud af gibsen først:-)

vi snakkes ved. mojn..

• #6   17. mar 2010 Der findes laser skære maskiner der kan skære i kobber, men regn med det koster en jetjager eller 2, skidtet skal jo tegnes og der skal opstilles/programmeres.

http://www.nomas.dk/index.php?s=1;3;27

Men prøv at søge lidt på tyndplade skæring - kobber - laser

• #7   17. mar 2010 Da jeg skulle have lavet en tyk 2,5 og en 2,8 mm toppakning i kobber til min Turbo , var jeg igang med de forskellige firmaer , men de alle det samme , vi kan ikke garantere for at det ikke bare smelter i kanterne og bliver ujævn , og så var de heller ikke glad for kobber i deres msk da det også kunne ødelægge deres msk .

Jeg købte derefter selv kobber hjem og limede det fast på en tynd finer plade , og ridsede det gamle op , og derefter save og file , og ja det virkede

når det så er sagt så skal den udglødes for at blive blød , og så kommer alle problemerne først , skal den køles langsom ned eller skal den i kold vand , experterne siger 50 % for det ene og det andet , søg selv og bliv endnu mere forviret

• #8   17. mar 2010 ok jeg ville tage det hele til efter retning. mange tak for de forskelige svar..per for vi hary,en at se til spring-race. jeg glæder mig til at se monsteret.

• #9   17. mar 2010 Håber håber håber ! ! ! , men når du at se den , før den er 201 meter væk

• #10   17. mar 2010 måske måske ik. bare jeg når mine ejne mål i år. men jeg har nogle ting der driller lige nu. og det er sku ikke nemt at skruge med en hånd. specielt ikke når det er venstre og jeg er højre-håndet. men nu tager jeg en kølig pils og tæller til ti

Kommentér på:
top pakning

Annonce