{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  top pakning
  • #1   8. jul 2015 Nej hvorfor skulle den det?

  • #2   8. jul 2015 for den kan ikke gå i tomgang mere og når man holder den i gang plutter den ud af udstødning

  • #3   8. jul 2015 Jeg tror ikke at det har noget med toppakningen at gøre.

  • #4   8. jul 2015 okay tak..


  • #5   8. jul 2015 Lyder som om du skal tjekke for utætheder, karburator, ventiler, knastkæden og tænding.

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #6   8. jul 2015 Kan være en svømmer i en karburator der hænger fast efter den har lagt ned, prøv at slå på siden af karburatorerne med en lille plast hammer eller lignende, så falder de tit på plads, men den kan godt have ødelagt et tændrør hvis karburatoren har løbet over, start den op med kold motor og mærk på forrørene hvilket der ikke er så varmt som de andre, så ved du hvilken cylinder det er galt med.

  • #7   8. jul 2015 tak det ville jeg prøve af kigge på

  • #8   8. jul 2015 Tror også nærmere det er karburatorproblemer du er ude i.

  • #9   8. jul 2015 Tror også det er karburator, måske tænding. Stil evt. Ventilerne mens du er igang.

    Husk også lige på, at forrør meget hurtigt bliver meget varme - du skal ikke sætte hånden på hvis den har kørt meget mere end en håndfuld sekunder.


  • #10   8. jul 2015 Det lyder som noget karburator, karburatorerne er forholdsvis følsomme da karburator nr. 2 fyldes fra ne. 1 og ikke en direkte tilførsel fra tanken.
    En lille bonus info er at din Gsx 550 med sikkerhed ikke er fra 1996. De blev lavet i 1983-1988. Årgangen mener jeg står på pladen med stelnummeret forrest på højre side af stellet.


  • #11   9. jul 2015 Det var slå fejl den et fra 1986

  • #12   9. jul 2015 Problemet løst?
    Hvis ikke, kan det være noget så simpelt som at begge karburatorer er blevet tømt ved styrtet og hvis benzinhanen ikke efterfølgende sættes på pri, så fyldes den kun når motoren er i gang. Da karburator nr. 1 skal fyldes helt før benzinen "flyder over" og kan løbe i karburator nr. 2, går kun halvdelen af motoren og det lyder derfor ikke speciel godt.
    Sæt benzinhanen på pri nogle minutter, hold den i gang når den starter(evt. gas op et par gange) og hvis motorgangen hurtigt bliver normal, var det fejlen.


Kommentér på:
top pakning

Annonce