680 visninger
|
Oprettet:
top pakning {{forumTopicSubject}}
Kan top pakning gå i stikker vis man vælter med ca. 100km/t det er en suzuki gsx 550 fra 1996...
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
jul 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
jul 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
jul 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
Husk også lige på, at forrør meget hurtigt bliver meget varme - du skal ikke sætte hånden på hvis den har kørt meget mere end en håndfuld sekunder.
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 527
En lille bonus info er at din Gsx 550 med sikkerhed ikke er fra 1996. De blev lavet i 1983-1988. Årgangen mener jeg står på pladen med stelnummeret forrest på højre side af stellet.
jul 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 527
Hvis ikke, kan det være noget så simpelt som at begge karburatorer er blevet tømt ved styrtet og hvis benzinhanen ikke efterfølgende sættes på pri, så fyldes den kun når motoren er i gang. Da karburator nr. 1 skal fyldes helt før benzinen "flyder over" og kan løbe i karburator nr. 2, går kun halvdelen af motoren og det lyder derfor ikke speciel godt.
Sæt benzinhanen på pri nogle minutter, hold den i gang når den starter(evt. gas op et par gange) og hvis motorgangen hurtigt bliver normal, var det fejlen.
top pakning