Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kompressor
  • #1   19. feb 2004 Jeg har ikke hørt om så mange der tuner sin mc med kompressor men derimod med turbo.

Bo S har fået en turbo på sin gsxr750 men jeg ved ikke hvor godt det er på en noget ældre kawa med sikkert en del mere på tælleren.

Men i Sverige kan du få lavet noget fra ca (sek) 42000 til 58000 alt efter mc og hvor meget den skal have i hk.

Mvh
    Bo

• torben b
    torben b Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #2   19. feb 2004 fordi jeg fortrækker kompressor er at den kommer fra bunden af det gør turboen ikke..og jo du har ret det er jo en ældre cykel der har gået 48000 km..men mon ikke det går... mvh torben....

• #3   19. feb 2004 Kunne godt tænke mig at vide hvor og hvordan du vil få kompressoren trukket rundt ,tænker også den bliver for sej at slæbe for en mc uden noget særligt moment

• #4   19. feb 2004 Kompresseren kan måske eventuelt drives med rem el. lign fra statoren.. en mulighed. Dog ville jeg nok foretrække turboen. En motorcykel har ikke den store vægt at skulle flytte, som f.eks en bil og derved heller ikke brug for stort moment. Turboen skal også nok give masser af træk i mellemområdet, hvor det meste af kørslen nok alligevel foregår med mindre du kører baneræs.

Med venlig hilsen Alasdair

• torben b
    torben b Tilmeldt:
    feb 2004

#5   20. feb 2004 en 600 har da slet ikke moment men det er ligemeget*S*..hej alasdair ok tak for rådet så holder jeg mig til en turbo den er også billiger ca det halve i pris ved du hvad den vil give i hk ca på en zx 10 ..mvh torben...

• torben b
    torben b Tilmeldt:
    feb 2004

#6   20. feb 2004 en 600 har da slet ikke moment men det er ligemeget*S*..hej alasdair ok tak for rådet så holder jeg mig til en turbo den er også billiger ca det halve i pris ved du hvad den vil give i hk ca på en zx 10 ..mvh torben...

• #7   20. feb 2004 Nu er det jo heller ikke mig der skal have det på vel LOL

• #8   20. feb 2004 Hej igen..

Det er svært at sige hvor mange HK maskinen vil få. Der er mange ting der spiller ind. hvor meget ladetryk du kører med og om moteren ellers er optimeret eller bare standard. Men synes det er spændende og ikke umuligt projekt du har gang i. Held og lykke med det.

Med venlig hilsen Alasdair

• torben b
    torben b Tilmeldt:
    feb 2004

#9   21. feb 2004 tak for det så er det jo bare at skrabe penge sammen*S* mvh torben

• #10   21. feb 2004 Hej Torben.
    Jeg har et forslag. I stedet for at "skrabe" ca 50000 sammen til tuning af din "gamle" zx-10, hvad med om du så bruger de ca. 50000 og prisen på det du kan få for zx-10'ern ved salg og så køber en nyere og hurtigere mc. Det tror jeg at det er langt bedre givet ud for en tng er at tune en gammel motor men også at du aldrig får pengene hjem igen.

Mvh
    Bo

• torben b
    torben b Tilmeldt:
    feb 2004

#11   21. feb 2004 hej haya jo der er noget om snakken... jegg er varm på hayabusaen men om 2 år er der råd til den men det er lang tid men det er nok en god ide*S* mvh torben

• torben b
    torben b Tilmeldt:
    feb 2004

#12   1. mar 2004 hej henning l ...tak for tilbudet det er ikke hver dag man får sådan et...men jeg tror jeg sparer sammen til hayabusaen i stedet for..håber det går godt med din kompressor..mvh torben b............

• torben b
    torben b Tilmeldt:
    feb 2004

#13   2. mar 2004 hej henning vil du have en god side med mc film med turbo der er r1 og zx 12 haya alle de nye alle med turbo??.....torben b........

• #14   28. sep 2004 Hej Jesper
    Du skriver at man kan købe et turbo kit hos Mc-ekspressen.... Har de en hjemmeside?? Kan ikke rigtig finde noget. VH. Christian

Kommentér på:
kompressor

Annonce