1.425 visninger
|
Oprettet:
Simon Sørensen ( Frederikshavn )
Tilmeldt:
12. jul 2005 Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 38
Tilmeldt:
12. jul 2005 Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 38
Powerfilter= omdysning ? {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen!
Jeg går og overvejer at smide et par powerfilter på min Suzuki GS 500 E, for bla. At få mere lyd ud af den. Men for at cyklen skal kører optimalt skal man så omdyse den? Eller skal man bare stille på karburatoren?
Indtil videre er den bare helt standart motoren…
Mvh Simon
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.907
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.424
dec 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
Jeg har selv fået en Devil slip on potte, K&N luft filter, samt at Factory pro jetkit på min Suzuki GS 500 F (K5).
Du er nød til at skifte potten, hvis lyden skal med. Filter er ikke nok i sig selv. En omdysning er også helt klart nødvendig, hvis du ikke vil ødelægge motoren på længere sigt.
Jeg har hentet 9,5 HK mere ud af min mc (svare til ca. 20% mere ydelse), men det er især i mellemorådet, på omdrejningerne, at det har givet noget, og måske også lidt mere bundtræk.......men det har helt klart været en forbedring......hvilket er rigtig godt på især motorvej.....(køre selv tit på motorvejen.)
Benzin økonomien er næsten den samme som før. Den bruge en ½ liter mere nu pr.km.
Jeg har fået mit monteret og kørt ind på testbænk hos Holtug MC på Stevns.
Held og lykke, med dit projekt.
Mvh. Dennis
dec 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
Powerfilter= omdysning ?