{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tværs over USA
  • #1   21. mar 2008 Jeg har en kammerat som var med sin fatter på sådan en tur(som passager) men det havde i hvert fald været godt.. Så jo det kan da vidst godt anbefales..

• #2   21. mar 2008 americaner er sindsygt snævert synet(se evt top gear i alabama) det var det, har ikk selv kørt ruten men det lyder fedt.
    (link fjernet)

• #5   21. mar 2008 dem jeg kender som har været der siger det samme men som jeg siger tror jeg stadig det er en fed tur

• #6   21. mar 2008 jeg er også rimelig fast beslutte på at tage turen...det er jo bare 19 dage på en hd....men så er man nok også kureret for den slaks et stykke tid efter man er kommet hjem...

• #7   21. mar 2008 race krig er noget andet hvis mig et sted i dk hvor du vil blive jagte for at skrive grimme ting om anders fogh eller dronningen. det er dem jeg kender der fra bla noget familie og venners familie og et par kammerater som har været jeg begrunder mit svar med jeg syntes bare det top gear passede godt ind til mit svar

• #9   21. mar 2008 jeg tør godt køre ind og tanke på den nærmeste tank i voldsmose med strimer i ruder hvor der står glistrup styre. min ene makker var der som 17årig og fik penge med hvis han sku ud og gå af den americanske familie han boede hos, for fik de ingen penge ville de højst sanynligvis slå halvt eller helt ihjel

• #10   23. mar 2008 Amerikanere er generelt rare og gæstfrie. De par gange jeg har været der, har jeg kun haft positive oplevekser.
    Jeg har en del år nu, skrevet i en 3-4 US motorcykel forummer. Og jeg har da ihvertfald fået mindst 25 invitationer til at komme over at bo ved dem. Motorcykel/er står selvfølgelig til rådighed ved alle dem jeg har fået indbydelser fra.
    Så jo, de er generelt meget gæstfrie

• Martin  E
    Martin E Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 2
    #11   24. mar 2008 Jeg har en søster som er Amerikaner, og min gernelle opfattelse af amerikaner, er at de er venlige og hjælpsomme folk, selvfølig kan der ligesom alle andre steder forekomme nogle røvhuller ind og imellem, Men den generelle amerikaner er af min opfattelse, venlig og hjælpsom.
    At bruge et tv-show til at skabe sin vurdering af et lands generelle befolkning, vil jeg definer som utrolig snæversynet.

Kommentér på:
tværs over USA

Annonce