{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Sommer tur 2008. {{forumTopicSubject}}

Hej alle,- og godt nytår..

Jeg er "gammel" nybegynder på mc, dvs jeg har ikke kørt i 12 år men nu er tiden og økonomien til det igen.
Jeg vil meget gerne på tur med andre lige sindede til sommer,- har kikket på div. sider for mc ferie - det ser altsammen meget hyggeligt ud, men til min skræk ser jeg ikke en eneste V2 uden kåbe (chopper) har nærlæst de fleste køre beskrivelser og de ligger på ca 350-380 km. pr. dag det er ikke afskrækkende i sig selv, det tror alle kan være med på,- men hvis de få kilometer bliver kørt i høj fart, vil noget af hyggen blive tabt. Så hvis der er nogle der har prøvet en sådan fællestur vil jeg meget høre jeres meninger, på godt og ondt - og hvis der er nogle der har lyst til selv at arrangere en tur syd på i 2008, hvor tempoet så det passer til en V2 unden kåbe er jeg meget interesseret iat høre om ideén.

Mvh. Henrik.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommer tur 2008.
  • #1   1. jan 2008 Hvis du overvejer en tur til Alperne / nord Italien kan jeg anbefale hotellet her (link fjernet)

Tag bil toget derned ellers falder man i søvn på den kedelige motorvej. Brug jeres tid på at planlægge turene og find ud af om i vil køre hårnåle sving eller flotte stræk uden om bjergene.

Det eneste tidspunkt hvor du måske kommer til at hænge bagefter er på motorvejen,

• #2   2. jan 2008 Også et godt nytår til dig og andre.
    Det kunne være en idè at finde nogle "artsfæller", enten den samme model eller nogle der har samme type mc, eller kørsestil.