878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

MC Rejse til Route 66 MC Rejse til Route 66

Jeg har leget lidt med tanken om at udleve drømmen, hvor man kører route 66 på en ægte harley. Har bl.a. kigget på (link fjernet) hvor man for ca. 40 K får ALT med, selv benzinen.

Er der nogen der har prøvet det eller noget lignende og kan anbefale eller fraråde noget???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Rejse til Route 66
  • #1   24. okt 2007 Leger med selvsamme tanke... Evt coast-to-coast. Dog uden "guide" så man selv bestemmer sin dag. Og evt i en åben Ford Mustang...

Ham her har kørt Route66 fornylig:

http://www.mivi.dk

K.

• #3   24. okt 2007 Det er en drøm. Jeg har talt med min far om at tage turen når jeg får min studenter huen. Bytte Duc'en ud med en HD - det er næsten obligatorisk på den tur, selvom jeg ikke er så meget til HD.

• #4   24. okt 2007 Vi har lige været i Californien i marts.. Snakkede inden vi tog af sted om at leje en og køre lidt rundt, men da vores udgangspunkt var i LA droppede vi det.. Der var simpelthen ALT for meget traffik, og de rådede os til ikke at køre mc hvis ikke mn kender det der ovre..
    Men skal af sted igen i det nye år, og der vil vi nok leje en og køre lidt rundt. Der er en lækker natur, og virkelig dejligt at køre der.

• #5   24. okt 2007 Klaus: Vi lejede en mustang der ovre, det kostede 1200 kr for en uge.. kørte mellem LA, death valley og las vegas... Og så selvfølgelig rundt ved strandene . malibu, santa monica osv. (boede lige mellem). Og det skal da klart gentage sig når vi skal af sted igen :o)

• #6   24. okt 2007 40K får man så benzinen med .? Det var da billigt smiley

• #7   24. okt 2007 - Er det næsten ikke billigere hvis man bare lejer en bike, så og så selv betaler de løbende udgifter der kommer ??? Kan da vel næppe overstige 40k + du har din "frihed" til at vælge hvor du vil hen og i hvor lang tid....

• #8   24. okt 2007 4.000 km = ca. 5-6.000 kr i benzinpenge

ca. 20 dage = $100 pr. overnatning = $2000 = ca. 12.000 kr.

leje af bike? -> ca. 5-7.000 kr.

-> 25.000 dkr.

og så kommer mad oven i det... men mad er jo hellere ikke indkluderet i denne der "rejsepakke"...

• #9   24. okt 2007 Her man man samle en cykel op i chicago og "drop it off" i los angeles når man er færdig... bare dato og samle op samt drop off sted så viser den pris:
    http://www.eaglerider.com/

siger vi du spiser for 250 kr om dagen = 5000 kr/20 dage
    +flybillet ca. 5-6000 kr.

hvad har jeg ellers glemt??? sig til....

men så er vi oppe på 36.000 kr og det er inkl. flybillet og mad

• #10   24. okt 2007 Ja men der er nu alligevel noget over at have kørt på Route 66 på Harley Davidson tværs over USA.... smiley hehe....

• #11   25. okt 2007 Det er nu et fedt landskab i USA og utrolig forskelligt, ikke en tur jeg ville tage på ninja`en, men vi har nu snakket om at en ud af de fire uger at køre fra LA og bare ud i alle de bjerge der er de næste 1000 km.
    Efter min mening betyder det ikke så meget hvor man er, men det køretøj man har.
    Efter 2400 km på fire dage og igennem Las vegas ( og Death valley ) i en ford Mustang ( drenge drøm ) til en bil leje af 800 kr , kan jeg ik forestille mig turen bedre på mc, da vi to mand drak 23 l vand på turen, ikke nemt at have i køle boks på cyklen.

Lars

• #12   28. okt 2007 Mig og konen + et par venner har bestilt en tur med mc-rejser til oktober 08, med start i L.A. og så ellers Arizona, grand cayon, las vegas m.m. turen kan ses på
    http://www.mc-rejser.dk/go/ture/arizona/arizona.htm
    glæder os helt vildt, men tiden går sgu for langsomt.

Kommentér på:
MC Rejse til Route 66

Annonce