Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder fra Fællesturen 15.7
  • #1   16. jul 2006 Tak for sidst *s* Du er da godt nok hurtigt Erling smiley de er jo lagt op før vi andre gik i seng.

Hvis du er hurtig igen, så er der morgenkaffe fra kl. ni, eller når det sovende folk får øjne.

• #2   16. jul 2006 super erlimg, de er gode håber I kom godt hjem!
    vi ses
    mvh Jesper

• #3   16. jul 2006 Tusind tak for "gensynet"... og tak for en rigtig god tur... som for mit vedkommende forløb helt uden problemer...
    Vi ses en anden god gang til endnu en fællestur....
    mvh
    Vibeke

• #4   16. jul 2006 Det var en dejlig tur og hyggelig med et grill stop undervejs hjem.... Jeg må godt nok sige jeg er lidt små træt I dag, så det er da godt Moto GP er kan nydes på sofaen ;o)

Så tak til arrangøren og hjælperne for et veludført arbejde.

• #6   16. jul 2006 alt forløb jo fint, fint, planlægning og turen ud til verdens ende ( kristina's hjem) gik over alt forventning. eneste minus var en smugle forsinket "køresyge" morgenen efter smiley tak til alle for at gøre det en fee dag !

• #7   16. jul 2006 Hej alle sammen. Tusind tak for en rigtig fed tur. Fortryder ikke et øjeblik. Specielt tak til Jan for arangementet og Kristina fordi hun gad at have os i haven. Det er længe siden jeg har hygget mig så meget.

• #8   16. jul 2006 Hejsa.
    Så er LTD'en pudset smiley så jeg vil også gerne rette en stor tak.

Først og fremmest til Jan for initiativet og turen. Det var kanon at du gad og jeg fornemmer virkelig at du har lagt et stort arbejde i det.

Dernæst til hjælperne på turen der sørgede for at vi kom sikkert rundt. Det var virkeligt imponerende at se hvordan det gled.

Også en tak til Kristina for husly og grill. Det kan du godt lokke mig med på en anden gang.

Sluttelig en tak til alle deltagerne for hensynsfuld kørsel. Jeg fornemmede virkelig at vi alle passede på hinanden.

Det var stort

Gert

PS: Forresten også en tak til Voldborg for det gode vejr;-))

• #9   16. jul 2006 Hej alle sammen.
    Mange tak for en kanon god weekend, Kan kun tilslutte mig Gert´s udtalelser.
    Samt næven at fazeren Har været vasket, men det kan dog ikke ses efter turen med Vejle-drengene og pigerne her til aften.

Mvh. Torben

Kommentér på:
Billeder fra Fællesturen 15.7

Annonce