{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Julemærketuren på lørdag er AFLYST {{forumTopicSubject}}

Grundet den dårlige vejrudsigt med nedbørsmængder på 10-25 mm over hele landet, hele
dagen lørdag den 2. juli, ser vi os desværre nødsaget til at aflyse Julemærketuren
endnu engang.

Den nye dato bliver lørdag den 20. august.

Se link: (link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julemærketuren på lørdag er AFLYST
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #1   28. jun 2011 God idé. MC'er fungerer jo heller ikke i regnvejr.

  • #2   28. jun 2011 Som jeg forstår det, så er det en beslutning truffet af julemærkehjemmet og planlæggerne....

    Ingen af dem synes den skal gennemføres, og ende med at der dukker en lille håndfuld hardcore mc'ister op... Hvordan man nu end drejer det, så kører hovedparten af folk ikke, hvis der er heldagsregn, og slet ikke på dagstogter på flere hundrede km.

    Arrangementer som dem her er underlagt vejrets luner. Jeg bor ikke så lagt fra julemærke hjemmet, så jeg kunne godt finde på at have kørt turen, men havde den været længere væk, så havde jeg personligt droppet turen, selvom formålet er godt.


  • #3   28. jun 2011 10 vigtigste regler for at begå sig på MotorcykelGalleri.dk


    1.Opfør dig anstændigt og udvis altid en venlig attitude overfor andre brugere. (1. Generelt


    ;o) ;o) ;o)


  • #4   28. jun 2011 Fedt i/de finder en anden dag...

    for ja.. rigtigt mange holder sig væk ved regn... det kan man jo se på

    alt andet der bliver lavet


  • #5   28. jun 2011 Bare ærgeligt den er lagt samme weekend som Fyns Mc Festival smiley

  • #6   28. jun 2011 Så kan folk da lige tage en køretur derfra om lørdagen, og feste videre om aften..... og kommer de langvejsfra, så skal de ikke engang køre så langt smiley


  • #7   28. jun 2011 maks 0,5mm i sønderjylland og resten af jylland ifølge dmi


  • #8   28. jun 2011 damn....kan godt forstå turen bliver aflyst pga regn, men at den bliver udsat SÅ længe er nederen...ihvertfald for mig, for jeg rejser til afghanistan den 8. august, så jeg kan sgu ikke komme med på mc turen smiley


  • #9   28. jun 2011 hvor smart er det så lige at ligge turen i en weekend med Fyns MC Festival og Als Træf.
    Og jo da, det er da kvikt at foreslå at køre julemærketur om lørdagen, sådan lige efter en giga fest.
    Foøvrigt er det anden gang turen udsættes, er det mon meningen at dette storslåde arrangement skal uddø, eller??



  • #10   28. jun 2011 Regn! Hold da kæft nogen tøser - i mine unge dage kørte vi MC både i regn, mudder, sjap, sne og i påvirket tilstand.

    Der er sgu da vist gået ammestue i det ..


  • #11   29. jun 2011 Mon turen bliver til noget i år?
    Vejret som DMI lover for lørdag pt. er da ikke grund til at blive hjemme...


  • #12   30. jun 2011 Følgende besked er sendt ud på dvs. forums, og jeg videre det hermed også til MCG:

    _____________

    Vi var nødt til at tage beslutningen, tirsdag den 28. juni, og før kl. 09 da det er absolut sidste frist og varsel til Julemærkehjemmet Fjordmark's leverandører, om de skal leverer eller de ikke skal leverer. Desuden skal personalet på Fjordmark også varsles i rimelig tid m.h.t. om de skal møde op eller de ikke skal møde op.

    Os motorcyklister er, uden at det skal misforstås, det sidste led i "kæden", hvad angår en evt. aflysning - vi skal jo "bare" køre en hyggetur

    Da kl. var 08:30 tirsdag morgen talte jeg med forstanderinden på Fjordmark, Vibeke, og vi checkede igen vejret og på det tidspunkt sagde DMI 10-25 mm regn over hele landet på lørdag den 2. juli, den norske sagde 18 mm alene i Kollund.

    Selvom det ikke er særlig sjovt at aflyse den selv samme tur 2 gange, så besluttede vi at aflyse.

    Da kl. var godt 12 i tirsdags, havde DMI totalt ændret vejrudsigten, så landsgennemsnittet hvad angår nedbør / regn / byger nu var under 2 mm, men det kan vi umuligt vide. Dog virker det underligt at at en vejrudsigt kan ændres så radikalt, som tilfældet var i tirsdag - hvad skal man efterhånden tro på?

    I skrivende stund ser det ud til, at der alligevel kommer en del regn på lørdag, så det var måske held i uheld, at turen blev aflyst.

    I forbindelse med aflysningen, er det selvfølgelig informeret i diverse fora, så som MCF - MCG - MCTC og bike.dk.

    På diverse fora er der kommenteret på forskellig vis, inkl. diverse brok m.m., og jeg har desuden modtaget et hav af mails, om hvorfor ditten og hvorfor datten, mails, som i et vist omfang ER besvaret, stille og roligt. Men, det har altså en årsag, som anført ovenfor. Det er jo heller ikke noget vi gør for at genere folk, tværtom. Vi hader at aflyse

    Julemærketuren er nu sat til lørdag den 20. august, hvor der desværre også er diverse andre mc-træfs hist og pist, men det kan vi desværre ikke tage hensyns til, da vi er nødt til at foretage Julemærketuren på en dag, som fastsættes af Julemærkehjemmet, og hvor Julemærkehjemmet Fjordmark med personale kan gennemføre dagen på vanlig og hyggelig vis.

    På trods af al denne hurlumhej, så tror vi på, at mange alligevel vil deltage, for det er en god sag at køre for

    Vi ses.



  • #13   10. aug 2011 Nu er vi jo også en del motorcyklister der ikke drikke sig stive til alle landets træf ... hæhæ ;o) og det ene udelukker vel ik det andet, med mindre man ligger spritstiv, et eller andet sted... ;o) jeg regner da med jeg lige smutter forbi MC fyns festival på vej hjem fra julemærketuren... man ku jo også bruge turen til Als træf til at køre et smut over/med på julemærkketuren, og proviantere der ;o) og så forsætte videre til als træf... ;o) der er muligheder nok.. ;o)

Kommentér på:
Julemærketuren på lørdag er AFLYST

Annonce