{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Julemærketuren lørdag 14. maj {{forumTopicSubject}}


Så er der kun en måned til, og programmet er:


Opsamlingspunkter og afgangstider


Fra Sjælland & Fyn

07:30 Afgang fra Shell Karslunde E-20 - Husk at tanke.

08:30 Afgang fra Stop 39 Statoil i Slagelse E-20 - Husk at tanke. Lige efter
betalingsanlægget ved Storebælt er der opsamling.

10:00 Afgang fra Q8, Kildebjerg (Fyn) E-20 (mellem afkørsel 53 og 54) - Husk at tanke.

11:00 Afgang fra Kolding Hylkedal V mellem afkørsel 64 og 65 - Husk at tanke. OBS
NYT STOP ! ! !

11:30 Afgang fra Statoil Ustrup V E-45 (mellem afkørsel 68 og 69) - Husk at tanke.

Alle deltagere kører syd på i grupper på hver ca. 25 motorcykler, kører fra ved
afkørsel 74, og følger landevejen mod Kruså.

På landevejen mellem afkørsel 74 og Kruså foretages et stop, hvor vi alle samles,
hvorefter vi kører videre i en stor kolonne mod Kollund til Julemærkhjemmet med
forventet ankomst kl. 12:30.


Fra Jylland - Der er først Masterkører på f.o.m. Randers Gudenå

07:00 Afgang fra Q8 Frederikshavn - der kan købes rundstykker m.m. på tanken - Husk
at tanke.

07:45 Afgang fra Aalborg T.H.Sauersvej afkørsel 26 - 07.45 - Husk at tanke.

08:15 Afgang fra Haverslev Shell afkørsel 33 - Husk at tanke.

09:00 Afgang fra Randers Guden Å mellem afkørsel 40 og 42 - Husk at tanke. Her står
to Masterkørere / hjælpere klar.

09:30 Afgang fra Århus Pedersminde Rasteplads kort efter afkørsel 47 - Husk at tanke.

10:15 Afgang fra Vejle DTC Statoil afkørsel 59 - Husk at tanke.

11:00 Afgang fra Kolding Hylkedal V mellem afkørsel 64 og 65 - Husk at tanke. OBS
NYT STOP ! ! !

11:30 Afgang fra Ustrup V mellem afkørsel 68 og 69 - gælder alle deltagere - Husk at
tanke.

Alle deltagere kører syd på i grupper på hver ca. 25 motorcykler, og man kører fra
ved afkørsel 74, og følger landevejen mod Kruså.

På landevejen mellem afkørsel 74 og Kruså foretages et stop, hvor alle samles,
hvorefter vi kører videre i en stor kolonne mod Kollund til Julemærkehjemmet med
forventet ankomst kl. 12:30.

Vel mødt:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julemærketuren lørdag 14. maj
  • #1   15. apr 2011 ja vi ses helt sikkert smiley

    håber på godt vejr...


  • #2   15. apr 2011 yes - Jinlung, Gan cheng, Honda osv. kollonekørsel på motorvej - yippii!!!! Saftsusmemig langt med 100 i timen ... Den ene gang jeg var med fik en eller anden turleder den geniale ide at de langsomste skulle op foran. Kan de ikke indhente de normaltkørende på alle stoppestederne?

  • #7   15. apr 2011 Jammen så tager jeg da konens gamle triumph - så synes jeg tempo 70 er rimeligt - kør venligst bag ved mig ... utroligt som man skal stemples hurtigkarl bare fordi man synes tempo 100 på en sportscykel er jævnt kedeligt på motorvej. Undskyld min forespørgsel/irritation fra tidligere mega fællesture. Vi indretter os efter laveste fællesnævner ...


  • #8   16. apr 2011 Fik lige en lille tanke. Kronprins Frederik har jo lige fået en motorcykel. Mig bekendt er Mary protektor for julemærkehjemmene. Behøver jeg sige mere?? Smid dog en invitation til kongehuset smiley

Kommentér på:
Julemærketuren lørdag 14. maj

Annonce