MC-cafe anmeldt - talt med skat MC-cafe anmeldt - talt med skat
Hej igen kære venner
Jeg er helt overvældet over den kæmpe opbakning I har givet mig. Det har givet mig rygrad og mod til at kontakte skat idag. Vedkommende der har sendt mig det famøse brev, var ikke tilstede idag, så jeg måtte tale med en anden. Jeg fik forklaret hvad vores cafe går ud på, og hun lovede at videregive mine oplysninger. Hun spurgte hvorfor det hedder cafe, og jeg kunne fortælle, at da vi startede inviterede vi til kaffe på tarressen, men folk var forsigtige, nok fordi det var privat, derfor kom det til at hedde cafe. Hun kunne også fortælle at jeg også var anmeldt til Faxe kommune og levnedsmiddelstyrelsen. Anmelderen kunne hun ikke sige hvem var. Meget kort efter den samtale, blev jeg ringet op fra levnedsmiddelstyrelsen. Damen der fortalte at hun havde talt med kommunen, og de ville ikke gå ind i sagen. Levnedsmiddelstyrelsen lukkede sagen med en note om at MC-cafeen er et lukket arrangement, og lovede mig at give den besked videre til skat og kommunen. Jeg har det meget bedre nu, hvor jeg har fået det gjort. Det eneste der generer mig er at jeg ikke ved hvem der trænger til lidt salve. Jeg ved ikke om det er nogen herindefra, det er bare min egen konklusion, da det var nogen herindefra der anmeldte mig til administratoren, og det er nu 4 uger siden, så det virker i mine øjne som om at vedkommende ikke kom videre med sagen her, og derfor valgte at gå videre, med jeg ved det som sagt ikke. Nu afventer jeg bare videre fra skat, så vi kan komme videre.
Vi har ikke givet op, og fortsætter med cafeen, og hvis I vil vide mere om denne, er I meget velkomne til at melde Jer ind i gruppen her på galleriet.
Endnu engang tak, og vi ses på cafeen.
Charlotte
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 72
keep up the good work
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 165
de er måske ikke mc interesseret og hader mc på deres villa vej...
men godt at du ikke har mistet modet og forsat servere kaffe til mcìster
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.871
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 20 Svar: 250
håber i kan fortsætte med jeres "cafe":)
rene
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 895
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 532
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
mvh
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
Forstår slet ikke at der er nogen der gider bruge tid eller energi på at få sådanne fantastiske tiltag ned med nakken!
Keep up the good work!
/Rune
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Det er trist, når regel Danmark skal ødelægge sådan en ting, og det villle da være fedt, hvis vi kunne se en sag som denne slippe igennem:-)
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 116
Jens
okt 2004
Følger: 62 Følgere: 190 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 806
Kæmp for det du vil!
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.173
Men det er da trods alt rart at høre der er en myndighedsperson der tør tage en beslutning og ansvar om at lukke sagen fra deres side.
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 439
Nå men jeg håber bare det hele lykkedes for jer!!
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 623
Thumbs up for et godt initiativ.
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 472
havde sku undret mig hvis skat gad at ofre alt for meget tid og ressourcer på den sag:-)
Cafe hygge er ikke min stærke side, men jeg støtter da op om alle arrangementer MC'ere imellem. om ikke andet så moralsk*G*
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 75
men alt hvad der hedder socialbedrageri skal 100% anmeldes.
mar 2007
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 122
mar 2007
Faktisk ikke men nu kan man difinere sort arbejde på mange måder.
Men nu ser jeg heller ikke det store problem i den café da der ikke ligefrem er kasse app mm. men bare et hygge sted for folk med sammen intr.
men der hvor jeg syntes folk skal meldes er når de bevist snyder alle os andre altså socialt bedrageri..
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Jeg har anmeldt, en spritbilist, der påkørte en parkeret bil og stak af, ledte enda politiet hen til ham, og vidnede imod ham.
ar gjort det med en voldsmand, som slog en uskyldig bevistløs.
Har anmeldt en psykopat bilist, for at køre sindsygt på motorvejen!! (det var nytteløst, han nåede at slå sig selv, og en til ihjel, før politiet fik fat i ham!!!)
Går og venter på at vidne i en hit and run sag, hvor det er en rocker, der gjorde det! (det er ubehageligt, men nødvendigt!!)
Hvad den enkelte vil anmelde, er op til hver enkelts egen vurdering og morale!! SÅ er det op til politiet at vurderer det i henhold til loven, om sagen kan holde....
HVIS der er en der vil melde mig, for at køre for hurtigt på motorvejen på min MC, så er det deres ret, det er jo kun mig der gør noget forkert!!!!
HVIS man ønsker et velfungerende samfund, kan man desværre ikke tro det kommer af sig selv.. Vender i også ryggen til på gaden, hvis der er en der bliver overfaldet, og siger, det er ikke mit problem, godt det ikke var mig??
AT kalde det for stikkersvin, kommer vel oftest fra dem, der selv kan komme i klemme???
PERSONLIGT er jeg ikke bange for at stp med navn, hvis jeg anmelder en, omvendt mener jeg ikke jeg gider spilde min tid på at anmelde ting, som ikke er vigtige, set med MINE øjne!!
Denne "cafe" er jo et soleklart eksempel, på en måde, at lave noget socialt i en gruppe, af personer med samme interesse, og jeg tror jeg stikker næsen forbi en dag, til en hyggesluder, og JA jeg vil smide lidt i kassen, og kan ikke se noget i det. MEN nu er i anmeldt, og fred med det, er ret sikker på i efterfølgende kan sige, at det var det, og nu er i "blåstemplet" så kan i kun grine af episoden!
MC-cafe anmeldt - talt med skat