1.917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

MC-cafe anmeldt - talt med skat MC-cafe anmeldt - talt med skat

Hej igen kære venner
Jeg er helt overvældet over den kæmpe opbakning I har givet mig. Det har givet mig rygrad og mod til at kontakte skat idag. Vedkommende der har sendt mig det famøse brev, var ikke tilstede idag, så jeg måtte tale med en anden. Jeg fik forklaret hvad vores cafe går ud på, og hun lovede at videregive mine oplysninger. Hun spurgte hvorfor det hedder cafe, og jeg kunne fortælle, at da vi startede inviterede vi til kaffe på tarressen, men folk var forsigtige, nok fordi det var privat, derfor kom det til at hedde cafe. Hun kunne også fortælle at jeg også var anmeldt til Faxe kommune og levnedsmiddelstyrelsen. Anmelderen kunne hun ikke sige hvem var. Meget kort efter den samtale, blev jeg ringet op fra levnedsmiddelstyrelsen. Damen der fortalte at hun havde talt med kommunen, og de ville ikke gå ind i sagen. Levnedsmiddelstyrelsen lukkede sagen med en note om at MC-cafeen er et lukket arrangement, og lovede mig at give den besked videre til skat og kommunen. Jeg har det meget bedre nu, hvor jeg har fået det gjort. Det eneste der generer mig er at jeg ikke ved hvem der trænger til lidt salve. Jeg ved ikke om det er nogen herindefra, det er bare min egen konklusion, da det var nogen herindefra der anmeldte mig til administratoren, og det er nu 4 uger siden, så det virker i mine øjne som om at vedkommende ikke kom videre med sagen her, og derfor valgte at gå videre, med jeg ved det som sagt ikke. Nu afventer jeg bare videre fra skat, så vi kan komme videre.
Vi har ikke givet op, og fortsætter med cafeen, og hvis I vil vide mere om denne, er I meget velkomne til at melde Jer ind i gruppen her på galleriet.
Endnu engang tak, og vi ses på cafeen.
Charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-cafe anmeldt - talt med skat
  • #1   23. aug 2010 satme flot du ikke lader dig kue af en eller anden spade der har ondt i røven,

keep up the good work smiley

• #2   23. aug 2010 uden at vide meget til din mc cafe.. måske det er nogle af dine naboer der har ondt i røven.. ?
    de er måske ikke mc interesseret og hader mc på deres villa vej...

men godt at du ikke har mistet modet og forsat servere kaffe til mcìster

• #3   23. aug 2010 Vi ses dernede i fremtiden smiley

• #4   23. aug 2010 kan ikke forstå at der stadig, i dagens danmark, kan være folk der gider bruge deres tid på at ødelægge sådanne ting for andre. der er så mange skøre,sjove vidunderlige ting man kan tage sig til i dag....uendelige muligheder. og så skal de ha ondt i røven over i inviterer til kaffe og kage.

håber i kan fortsætte med jeres "cafe":)

rene

• #5   23. aug 2010 Det er garanteret en "konkurent" cafe-ejer som har haft ondt i røven og prøvet at give jer problemer...

• #6   23. aug 2010 gal der er nogen der har fået ondt i røven fordi de ikke var inviteret tror jeg. Tillykke med den lille sejr smiley nu blæser vinden da den rigtige vej

• #7   23. aug 2010 Sådan!

• #8   23. aug 2010 godt at høre at du har fået medvind hos myndighedderne...

mvh

• #9   23. aug 2010 Har været besøgende I jeres "cafe"/terrasse en gang og det var rigtig hyggeligt... God kage og en hyggelig sludder...

Forstår slet ikke at der er nogen der gider bruge tid eller energi på at få sådanne fantastiske tiltag ned med nakken!

Keep up the good work!

/Rune

• #11   23. aug 2010 Tillykke med det - nu håber vi sgu at de slipper sagen.

Det er trist, når regel Danmark skal ødelægge sådan en ting, og det villle da være fedt, hvis vi kunne se en sag som denne slippe igennem:-)

• #12   24. aug 2010 Charlotte C : Dejligt initiativ .... Krydser fingre for dig og caféen smiley

Jens

• #13   24. aug 2010 Sindsyge mennesker!

Kæmp for det du vil!

• #14   24. aug 2010 Og vi ved jo alle hvad der blev gjort ved stikkersvinene.

Men det er da trods alt rart at høre der er en myndighedsperson der tør tage en beslutning og ansvar om at lukke sagen fra deres side.

• #15   24. aug 2010 Hurra for forbuds danmark..... Føj hvor er det grimt...

Nå men jeg håber bare det hele lykkedes for jer!!

• #16   24. aug 2010 Kanon at staten var til at danse med denne gang smiley

Thumbs up for et godt initiativ.

• #17   24. aug 2010 Tillykke Charlotte...
    havde sku undret mig hvis skat gad at ofre alt for meget tid og ressourcer på den sag:-)
    Cafe hygge er ikke min stærke side, men jeg støtter da op om alle arrangementer MC'ere imellem. om ikke andet så moralsk*G*

• #18   24. aug 2010 så længe der ikke er penge fremme på den café så syntes jeg det er iorden, altså gratis kaffe mm.

men alt hvad der hedder socialbedrageri skal 100% anmeldes.

• #19   24. aug 2010 Vi har snakket mange gange om vi ik skulle tage og besøge jer....mon ik det bliver til noget an dag : )

• #20   24. aug 2010 syntes sku selvom det skulle ske der blev solgt lidt kaffe for nogle penge så er det sku mig lige gyldigt, men vel også fordi man er nordjyde smiley michael P har du aldrig fået lavet sort arbejde ?

• #21   24. aug 2010 Sort arbejde...

Faktisk ikke men nu kan man difinere sort arbejde på mange måder.

Men nu ser jeg heller ikke det store problem i den café da der ikke ligefrem er kasse app mm. men bare et hygge sted for folk med sammen intr.

men der hvor jeg syntes folk skal meldes er når de bevist snyder alle os andre altså socialt bedrageri..

• #22   24. aug 2010 bare klø på, det i gør er jo ikke til nogen fortjeneste som jeg har fåetstået det, så bare kør videre, hvis levnedsmyndighederne ikke vil gøre noget ved det og så endda sige det til skat at det er privat lukket arrangement, så holder du jo bare fast på det, så er den skid slået

• #23   25. aug 2010 Jeg har anmeldt nogle stykker gennem tiden. OG igen, man er nødsaget til at have en personlig grændse, ellers er man bare et nosseløst dyr, der vender ryggen til, og ikke vil/tør blande sig/ stå til ansvar!!

Jeg har anmeldt, en spritbilist, der påkørte en parkeret bil og stak af, ledte enda politiet hen til ham, og vidnede imod ham.
    ar gjort det med en voldsmand, som slog en uskyldig bevistløs.
    Har anmeldt en psykopat bilist, for at køre sindsygt på motorvejen!! (det var nytteløst, han nåede at slå sig selv, og en til ihjel, før politiet fik fat i ham!!!)

Går og venter på at vidne i en hit and run sag, hvor det er en rocker, der gjorde det! (det er ubehageligt, men nødvendigt!!)
    Hvad den enkelte vil anmelde, er op til hver enkelts egen vurdering og morale!! SÅ er det op til politiet at vurderer det i henhold til loven, om sagen kan holde....

HVIS der er en der vil melde mig, for at køre for hurtigt på motorvejen på min MC, så er det deres ret, det er jo kun mig der gør noget forkert!!!!

HVIS man ønsker et velfungerende samfund, kan man desværre ikke tro det kommer af sig selv.. Vender i også ryggen til på gaden, hvis der er en der bliver overfaldet, og siger, det er ikke mit problem, godt det ikke var mig??

AT kalde det for stikkersvin, kommer vel oftest fra dem, der selv kan komme i klemme???

PERSONLIGT er jeg ikke bange for at stp med navn, hvis jeg anmelder en, omvendt mener jeg ikke jeg gider spilde min tid på at anmelde ting, som ikke er vigtige, set med MINE øjne!!

Denne "cafe" er jo et soleklart eksempel, på en måde, at lave noget socialt i en gruppe, af personer med samme interesse, og jeg tror jeg stikker næsen forbi en dag, til en hyggesluder, og JA jeg vil smide lidt i kassen, og kan ikke se noget i det. MEN nu er i anmeldt, og fred med det, er ret sikker på i efterfølgende kan sige, at det var det, og nu er i "blåstemplet" så kan i kun grine af episoden!

Kommentér på:
MC-cafe anmeldt - talt med skat

Annonce