{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når jeg nu skal på træf...
  • #1   11. maj 2010 Bruger ikke telt lædertøj er da næsten vandtæt

• #2   11. maj 2010 Har sendt dig en besked med et godt tilbud.
    ;O)

• #3   11. maj 2010 (link fjernet)

Det duer og kan modstå en orkan:-) Teltet passer perfekt oven på en vandtæt taskepølse, og hvis det bliver monteret rigtig, er der ingen risiko for det falder af.

• #4   11. maj 2010 Køb et du kan smide ud bagefter når du nu alligevel har ligget og ørlet i det hele morgnen, en anden har Valgt at lave en koger op af dit telt og en tredie er i sin brandert skvattet i badunerne og styret hen over det og knækket næsten alle stænger på nær en.

Såå find et til en 50´er smiley

• #5   11. maj 2010 Prøv med et af die billige som Jim foreslår. Og find ud af om det er dig at køre til træf/campere på mc.
    Men gør dig selv den tjeneste køb nu et der ikke er for lille !!! taler af erfaring ud fra en 14 dags køretur i Sverige på mc. 1 telt med til Sverige og 2 telte med hjem ;o(

• #6   11. maj 2010 du skal have HD camp telt, koster 1600 kr, er 20 sek om at slå op og pakke sammen... og er vandtæt og holdbar.... har nu haft miti 4 sæsoner og er utrolig glad for det. Der er ikke noget bedre at se de andre kæmpe med at slå deres telt op mens man sidder og nyder sin øl... og det bliver kun bedre af at man bare kan kaste det ned i posen når man skal hjem

• #7   11. maj 2010 http://www.hdcamp.dk/

• #8   11. maj 2010 Er selv på HD-Camp. Superfede telte, som bare holder og holder. Når først du har spændt fast, er det ligegyldigt om det er 40 eller 75 cm langt, og vægten betyder heller ikke så meget. Men prøv med et billigt, bare for at se om det der træf-halløj nu er noget. Det vigtige er at du får surret bagagen ordentligt fast. Nogle gode bånd til at holde fast, evt. tanktaske, eller vandtæt køjesæk, og så spænd BAGPÅ... Det giver klart den bedste balance. Rigtig mange gode træf til dig.

• #9   11. maj 2010 ikke de billige fra harald skrald de kan ingen gang holde duggen ude, så kan man lige så godt sove under åben himmel

• #10   11. maj 2010 Kan klart anbefale Wolfcamp!

(link fjernet)

Har selv eagleeye5 som i linket, den er der fuld ståhøjde i, i forteltet, så man kan stå og klæde om!
    Ikke noget med at ligge og kravle rundt inde i teltet hvor man ikke kan finde noget :o/

Det er 4 sæson jeg kører med mit nu og det har været med på MANGE træf :o) så det er alle pengene værd!
    Har modstået både mega storm og regn!!

Der er aldrig problemer med stængerne, som man ofte ser ved HD teltene...

• #11   11. maj 2010 fuck hvor blæret de hdcamp telte. daaamn sådan en vil jeg ha..
    hurtig opsætning = flere pils på camp´en :-))))

• #12   11. maj 2010 Jeg takker for rådene og og endte med et forholdvis billigt telt (ikke helt brug og smid væk) men heller ikke 2-3k.
    Ender jeg som træf rotte, så kommer der nok noget bedre på græsset smiley

Kommentér på:
Når jeg nu skal på træf...

Annonce