Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Assen d. 27/6 - 2009
  • #1   19. jun 2009 og på motogp.com hvis man ikke kan holde de danske kommentatorer ud.

• #2   19. jun 2009 Sjov du lige nævner de danske kommentatorer, for jeg har det fuldstændig på samme måde. Hold da k... hvor kommer der meget ud af deres mund, som intet har på sig, og som bare er tro, smag, og holdninger.......... aaaarrrrrrrrrrrggggghhhhhhh Jeg plejer at skrue lidt ned, og lukke af for dem, så der kun er den fine racelyd tilbage haha......

• #3   19. jun 2009 skal heldigvis derned, så jeg er fri for at høre på dem *G*

• #4   19. jun 2009 Øeh... Måske lidt OT, men er der nogen, som ved, hvorfor det er et lørdags-ræs?

Allan

• #6   19. jun 2009 Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men den ene kommer altid med et eller andet, som han tror at køreren nu tænker, og forudsigelser som jeg mener er hen i vejret. Derudover har jeg endnu ikke set et GP siden 07` hvor han ikke sidder og fortæller om at Rossi er blevet for gammel og ikke kan følge med mere.
    Jeg syntes bare han skulle tage og følge med, for Rossi gør det jo faktisk meget godt, ligesom Lorentzo, Stoner, Doviziozo, og de fleste andre.
    Den anden kommentator er mere til de kolde facts, om det er Anders ved jeg ikke, men han er fin nok ja.
    Det er jo bare min mening, og jeg irriterer mig virkelig, hver evig eneste gang han begynder på sit bøvl.

Kommentér på:
Assen d. 27/6 - 2009

Annonce