869 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

MotoGP Assen 2013 MotoGP Assen 2013

Hej Alle.

Vi er 4 gutter fra Viborg/Herning der kører til Assen torsdag morgen d. 27/6. Det er første gang for os alle! Vi forventer en tur med lidt fest og ballade, hyggelig atmosfære på teltpladsen og selvfølgelig motorløb.

Vi er igang med at forberede os pt., men jeg er løbet ind i følgende spørgsmål:

Camping? Hvad kan anbefales? Vi medbringer telte. Personligt vil jeg gerne være tæt på hvor det sker, dog uden der er fare for lortet brændes ned af en stiv tysker :-D. I en anden tråd nævnes Witterzomer!?

Billetter til løbet: Jeg har mest lyst til at stå op og have friheden til at bevæge mig rundt på banen. Men er der fint udsyn fra ståpladserne? Hvad kan anbefales?

Vi er alle 4 28-30 år, og følges gerne med andre derned smiley sig endelig til!

Andre forumemner med "MotoGP Assen 2013"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MotoGP Assen 2013
  • #1   30. maj 2013 Hej. I kan ikke bevæge jer rundt på banen! Den er delt op i sektioner med sidde tribuner. Har i ikke købt billetter er det meget tvivlsomt om i kommer til at sidde sammen. Wittersormer er okay sjovt med mange danskere men den ligger omkring 3-4 km fra banen. I kommer ikke meget tættere på. God tur, det er hammer sjovt:)

• #2   30. maj 2013 Vi har tidligere lagt på ACV camp. Ligger ikke langt fra byen, lige overfor et badeland, indhegnet/overvåget p-plads til cyklerne.Men det koster lidt..Mener adressen er Kortbossen 1, Assen.
    God tur derned ! Det kan være vi ses dernede til næste år :o)

• #3   30. maj 2013 Det lyder til at Witterzomer er fint :o). Skal man booke inden eller kan vi snildt få plads til 2/3 telte når vi ankommer om torsdagen?

Vi har endnu ikke købt billet, så det bliver umiddelbart stå-pladserne der vælges. Jeg vil nødig risikere at vi ikke kommer til at sidde ved siden af hinanden.

• #4   30. maj 2013 @fjrperdk

Perfekt. Tak.

Hvis nogen vil trille med os.. Så giv lyd :o)

• #5   30. maj 2013 Vi er ca. 22 fra CBR Club der køre derned, tror de fleste vil afsted torsdag. Der bliver opstillet et stort CBR telt hvor vi fælleshygger.
    Der skal jo heppes på Hondaerne smiley

Camping:
    :ACV Camp

Kortbossen 1
    Assen
    9405 BM
    www.acvassen.nl

• #6   14. jun 2013 Jeg skal også derned med en kammerat. Har været på Assen en gang før, og det er fedt. Første gang man nærmer sig banen og hører GP racerne kan man ikke lade være med at smile smiley

God tur!

• #7   16. jun 2013 Fedt. Vi har besluttet at bo på Witterzomer og har købt billetter (ståpladser). Kom glad torsdag d. 27/6!!!

God tur til alle der drager derned smiley

Kommentér på:
MotoGP Assen 2013

Annonce