659 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Moorland Run (Fjorden rundt) 2. maj Moorland Run (Fjorden rundt) 2. maj

Lørdag 2. maj.

Start i Astrup ved Videbæk kl. 13.00, så køres der en tur på små 100 km rundt om Ringkøbing fjord.

Jeg var selv med sidste år, og der menes at have været i omegnen af 4000 mc'ere på fællesturen..
Det var lidt af en oplevelse.

(link fjernet)

Andre forumemner med "Moorland Run (Fjorden"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moorland Run (Fjorden rundt) 2. maj
  • #1   29. apr 2009 Kommer (også) i år...!

Fed tur der kan anbefales :o)

• #2   29. apr 2009 Per M:
    4000 motorcykler - nok lige i overkanten - der var nærmere 750 sidste år - og hvis vejret holder til lørdag - så kommer vi nok over 800 - måske 900 i år.
    Start kl. 13 fra Astrup - stop på Havnen i Ringkøbing ca kl. 13.30-1415, hvor den lokale Ringkjøbing Landbobank er vært ved en kop gratis kaffe til alle og så afgang videre ca. 14.15 over Søndervig, Hvide Sande og lille stop i Nymindegab, hvorefter det ender i Astrup igen.

God tur - vi ses.

• #3   29. apr 2009 hehe 4000mcer, mindre overdrivelse.

• #4   29. apr 2009 Jeg var ellers ret sikker på at jeg hørte tallet 4000 sidste år.. Men det er muligt at jeg tager fejl..

Ved Søby træffet hører man også jævnligt tallet 3500-4000 mc'ere på en torsdag.. Syntes ikke der var så kæmpe stor forskel på mængden i Astrup inden start, og på mængden i Søby på en torsdag..

Men det er også muligt at antallet i Søby er overdrevet, men et er sikkert, der er mange.. smiley

Kommentér på:
Moorland Run (Fjorden rundt) 2. maj

Annonce