Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremser
  • #1   1. dec 2005 Brian L her fra galleriet hjalp mig med min forbremse da jeg havde problemer med den. Det er med mine ukyndige øjne ikke en speciel vanskelig operation.

Men du kan da købe en Haynes manual - Haynes er GUD...

• #2   1. dec 2005 søren (ham med den lysere shadow) har en haynes jeg kan låne hvis jeg er flink. ville bare lige hører hvor besværdligt det var. specielt med hensyn til evt ny bremse væske og sådan

• #3   1. dec 2005 Du behøver ikke skifte bremsevæske for at skifte klodser. Og jeg vil nok sige at det kræver lidt mere vejledning at kaste sig ud i at skifte væsken.

• #4   1. dec 2005 Den båtøre som har haft ACE'en før mig havde fyldt forkert bremsevæske i og membranen var ødelagt og der skulle et nyt pumpestempel i. Væsken var fyldt med klumper og andet bras... Nedern - men jeg fik da set hvordan man fikser sådan noget smiley

• #5   1. dec 2005 forige ejere er næsten altid dumme. min forige ejer havde tømt udstødning uden at få justeret karboraterne så den har kørt på alt alt for mager en blanding (kan vores lille ven hr motor ikke lide) og han har i øvrigt sat ækle blinklys på og grimme chrome sidedæksler

Kommentér på:
bremser

Annonce