{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Udstødning magna v65 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min magna har ikke samme lyd i begge potter. Tidligere ejer har fortalt mig at den ene potte kommer fra en anden cykel.

Nu er mit spørgsmål så om det kan være derfor de ikke lyder ens, den knalder også fra den højre udstødningen når man slipper gassen. Kun fra den højre, Lidt som en rallybil.

Udstødningerne bliver samlet i en potte under cyklen, er der skillevæg i den eller går alle 4 cyl bare til begge udstødninger??

Hør evt lyd her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=4106

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning magna v65
  • #1   6. okt 2008 Hvis det ikke er samme type potte, kan de jo heller ikke lyde ens. Knalderiet kan dog skyldes, at den ene potte ikke slutter helt tæt til forrøret og derved slipper "falsk luft" med ind under motorbremsning.

Jeg vil tro, at fordelingsboksen blot fordeler lidt tilfældigt til hver potte!

• #2   6. okt 2008 Ja det lyder lidt som falsk luft, men den bulder mere i den ene udstødning ved tomgang, kan ikke vurdere om det også skyldes falsk luft.. Det er samme type udstødning, Den ene kommer bare fra en Cykel fra holand og den anden er fra en tysker, men det burde vel være det samme.

Kommentér på:
Udstødning magna v65

Annonce