Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skrald i gear
  • #1   8. aug 2004 Har haft lidt af de samme problemer med min yamaha, men kun efter olieskift !! gik i sig selv efter en 300 kms kørsel så måske du skulle prøve en anden viskositet på olien ?

• #3   8. aug 2004 Tillader mig lige at spørge, i forlængelse til Bandit #1's indlæg omkring olie --> Hvilken olie (mærke osv) er anbefalsesværdigt? (Her tænker jeg selvfølgelig på til min 2 cylindret 500cc kawa gpz 500 fra 1992).
    Går ud fra hel syntetisk er et krav, hvad ellers? Kan det betale sig at gå i en MC butik og måske få noget der er 100 kr dyrere for 4 liter, end man vil kunne få det til diverse andre steder?

• #4   9. aug 2004 Jeg skiftede godt nok også til en anden olie(for at se om det kunne gøre det) da jeg skiftede koblingsplader.
    Vi kan godt kalde det et smæld, men en ting er sikkert, og det er det ikke lyder sundt.
    Det er værst når den er kold

• #6   9. aug 2004 Hans -> Så det vil sige, at sådan noget 'super rally' 10w40 fuld syntetisk fra bilka, hvor der står på bøtten at den er anbefalet til højtydende motorer osv., vil være fin nok? smiley

• #8   9. aug 2004 Jeg takker for rådet og for lån af Søren's tråd smiley
    Må omkring en MC kiosk og shoppe olie, når der bliver tid til at køre på den!

• #9   9. aug 2004 HUSK !!! Olie er det sidste sted man må spare, hellere dyr olie end en defekt motor

Kommentér på:
skrald i gear

Annonce