{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyper Pro fjedre
  • #1   25. aug 2008 jeg har lige sat en bagdæmper på min, den skal testes om en lille time, og forfjedre, skal smides i så snart min tommel er groet lidt sammen

• #2   25. aug 2008 3D bagdæmper . hvorfor lige DEN .
    det er jo ikke den bedste !!!.

• #3   25. aug 2008 det vil jeg endda ikke engang sige den er . men ok ! .

men et fjederkit alene forbedre nu en gade-mc pænt meget . og fint til netop prisen .

• #4   25. aug 2008 Chris, hvad er der i vejen med en 3D?
    Hvad mener du er bedst?
    Mvh.
    Jan L

• #5   25. aug 2008 bedst !!. til hvad ?.

det kommer fuldstændig an på hvad du skal bruge din mc til .
    er det kun for optimering af din gade mc så er der altså ikke grund til at smide flere 1000kr efter en bagdæmper .

men er det derimod til en mc der kører race så er der netop grund til det .
    og så ville man nok vælge noget med hydraulisk fjederforspænding .

men igen . hvad er behovet .

jeg skrev som jeg skrev fordi jesper j slynger den ud med "Husk lige at smide en 3d bagdæmper på også" .
    uden at vide hvad mandens behov rent faktisk er .

• #6   25. aug 2008 jesper du er da UTROLIG bedrevidende

jeg fik selv at vide at til alle cykler som kører normatl brug og en enkelt banedag, der er den originale dæmper (hvis den kan justeres) rigeligt god, sammen med en fjeder bare.

men idet min ikke kunne justeres valgte jeg at skifte dæmperen, havde egentligt planlagt at købe den store, men michael sagde at det var IKKE nødvendigt hvis jeg ikke brugte den på bane konstant

HVAD ER BEDST??? det kan ejeren af cyklen kun vurdere, og hans brug af cyklen

MEN min vurdering er at JEG langtfra har brug får en FULDT justerbar bagdæmper med det brug jeg har

for det er ikke altid det bedste at have det største, hvis det ikke alligevel spiller max, så er det bedre med en "dårligere" dæmper der er justeret som den skla være

har jeg ret ellers må i sgu sige til smiley

• #7   25. aug 2008 jesper j .
    han skriver jo netop .

"Så skal jeg ha´sat Hyper pro fjedre på hos Alex Mc lørdag" .

så er det jo nok et fjederkit som dækker både forfjedre og bagfjeder .
    en udemærket løsning til prisen vil jeg sige .

• #8   25. aug 2008 Ikke at det er relevandt. snakkende med ham (alex mc ) til Iron Maiden koncert. Han er sku ellers en fin fyr og jeg tro sku de/han ved hvad han snakker om. Så mon ikke det skal komme til at spille max - jeg har selv prøvet at skifte fælge og skiver - også vægtmæssigt og det er sku vildt hvad det kan gøre.
    Jeg vil også gerne have bedre fjedre på min og det er sku kun en HD. Kommer til vinter.
    Gad vide hvilken effekt det kan have når det er en mc som får prygl og som virkelig kan svinge. Og en person man kan bruge det. (ikke at der er mange af den slags - nok flere der tro de kan) :OP LOL.....

Så må du jo lige melde tilbage når du har prøvet det Henrik P.

• #9   25. aug 2008 Jeg kan godt følge dig Chris, der er mange bedrevidende indslag her på mcg, fra folk der ikke aner hvad de taler om.
    Det var bl.a. også derfor, jeg spurgte dig, hvilken du mente var bedst, da jeg har respekt for din viden og erfaring.
    Vi er jo i nogenlunde samme båd, i og med vi begge bruger samme cykel på bane og vej.
    Jeg synes, at min original bagdæmper er blevet lidt slatten efter 29 kkm, og ville da gerne høre, hvilken du mente var bedst. Har du ikke Hyperpro bagdæmper selv?
    Mvh.
    Jan L

• #10   25. aug 2008 jeg har fået det omtalte hypepro fjedre kit på til min og det er alle pengene værd til det behov jeg har 2-3 banedage og resten på landeveje, det kan du godt se frem til...

• #11   25. aug 2008 jan jo jeg har en hyperpro bagdæmper . en 3D faktisk smiley .

det kan gøres bedre men jeg har ikke behovet for en bedre .
    faktisk så da jeg i sin tid ville bestille min nye affjedring så talte michael graversen mig fra deres topmodel og henviste mig til min 3D .
    som han sagde så ville han da meget gerne sælge mig den dyre men han ville hellere give mig det jeg havde brug for og på den måde samtidig spare mig for en sjat penge . og det takker jeg da for idag .

ja det ser godt ud med den hydrauliske fjederforspænding og det er også lækkert at indstillingen kan klares så hurtigt MEN . det er ikke nødvendigt for os fritidsracere .

han var faktisk stadig lidt imod at sælge mig en komplet bagdæmper . han ville heller smide en af deres fjedre på min egen bagdæmper . det ville jeg snildt kunne klare mig med mente han . meeeeeen der SKAL sku være lidt til øjet når man holder foran grillen smiley .
    og jeg har ikke fortrudt ! . jeg har fået et større indstillingsområde som jeg ikke ville ha` på min std dæmper .

• #12   25. aug 2008 chris, det var lige netop samme sætning jeg fik af ham, og lige præcis at han var så hudløst ærlig, gør at jeg også på min næste bike (hvis det er nødvendigt) sætter hyperpro på IGEN

manden tænker jo ikke KUN profit, netop det at han siger, du kan lige så godt spare de penge og få det som du VIRKELIG har brug for, gør jo i bund og grund at man køber MERE hos ham.

selv konen min skal have et sæt progræssive fjedre til forgaflen til hendes sv650, den er blevet noget slatten

• #13   25. aug 2008 ja det ER rart at man får fat i en som rent faktisk ikke bare ønsker at skumme fløden men faktisk tilgodeser kundens behov . sjældent set i dagen danmark !! .

den sv650 skal sku da ha` en gixxer 750 usd smiley . DET ser godt ud på sådan en .

• #14   25. aug 2008 min tidligere kawa fik faktisk kun en ny fjeder .det fik den i frankrig under forårstræningen på 2 dag . det var fedt at mærke forskellen på maskinen fra en meget levende mc til en klippestabil . og den tusse det kostede var sku peanuts .

• #15   25. aug 2008 ja jeg ved det godt, men det er et dyrere projekt, og den skla skydes af til vinter MÅSKE

• #16   25. aug 2008 vi gjorde det på kammeratens svèr . det kostede samlet ca 4000 . og så fik han faktisk solgt en del af sin std udstyr ! . mener det til slut stod ham i 2500 kr . og han har stadig forhjulet fra sin sv med skiverne :-).

• #17   25. aug 2008 Hej alle hold da op fik sat gang i noget her jeg skal "KUN" have et komplet fjedre kit på hos Alex Hyper Pro foran og Hyper Pro bag i....

Jeg kører KUN på landevej

Hilsen Henrik

Kommentér på:
Hyper Pro fjedre

Annonce