{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny kæde
  • #1   18. aug 2008 Jeg ved heller ikke så meget om det men står den er beregnet til cross cykler smiley

• #2   18. aug 2008 Tykkelsen, altså 520, passer fint nok til din cykel, men jeg har derudover ingen som helt idé om kvaliteten på denne kæde - ville nok hellere gi 660 kr for en kæde fra mc-nøglen, hvis jeg var dig!!!

• #4   18. aug 2008 Køb et DID kædekit hos www.louis.de Det er kvalitet der holder, og så behøver du kun tænke på rensning og smøring de næste 20.000km.

• #5   18. aug 2008 ved godt der står at den er beregnet til cross cykler, men så længe den passer er det vel underordnet.

ved godt at den nok ikke holder så længe, men har desværre ikke penge til bedre kæde. har faktisk heller ikke penge til den her, men den jeg har nu sidder fast flere steder og larmer som en sindssyg. og nu tør jeg simpelthen ikke køre med det mere.

• #6   18. aug 2008 Hvis din kæde er så ringe, kan du godt regne med at dine tandhjul også er totalt smadrede, og så går det endnu hurtigere med at slide kæden. Det er jo ikke uden grund, at man altid anbefaler at skifte komplet kædekit.
    Ligesom ved meget andet gælder det med kædekit, at man får hvad man betaler for, og i det lange løb kan det godt være den dyre løsning der på sigt er billigst. Kan udemærket følge dig i, at du ikke lige synes at du har den slags penge nu (det kender de fleste af os vel), men så må du jo droppe en bytur eller to smiley

• #7   18. aug 2008 hehe går ikke rigtig i byen, men er på skole og bruger 200 kr. på benzin hver dag.

men hvis nu jeg skifter kæden med den her billige. det er vel bedre end at køre videre med det jeg har på nu? og så når jeg får råd lidt senere kan jeg købe et komplet kædekidt i bedre kvalitet ?

• #8   18. aug 2008 Ja hvis du har råd til at smide 300kr. ud af vinduet smiley

• #9   18. aug 2008 hehe det har jeg godt nok ikke, men vil hellere bruge 300 kr. nu og så få noget midlertidigt som ikke lige pludselig sætter sig helt fast når jeg ligger med 130 på motorvejen, i stedet for at vente og så købe noget ordentligt når jeg får råd.

300 er da billigt sluppet, taget i betragtningen af hvad der kan ske ved at baghjulet blokkerer med 130. så er jeg bange for at jeg kommer til at ligge 9 fod under jorden.

• #11   19. aug 2008 samtidig kan du risikere, at kædehjulene knækker tænderne af samtidig med at de kværner kæden til metalskrot! Dette kan så medføre, at enten drejer hjulene rundt inden i kæden uden at få vedhæftning eller også kan kæden blive strukket så voldsomt, at kæden knækker, hopper af kædehjulet, og eventuelt kiler sig fast! Krash, bang, Død & ulykke!
    Men selvfølgelig, i den sidste ende er det jo din personlige afgørelse!

• #12   19. aug 2008 Du kan få en meget bedre kæøde her:
    http://www.mandp.co.uk/productInfo.aspx?catRef=568870

• #13   19. aug 2008 Men det er stadigvæk ikke anbefalelsesværdigt kun at skifte kæde. Man bør altid skifte hele kædekittet.

Kommentér på:
ny kæde

Annonce