{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Ny kæde {{forumTopicSubject}}

Kæden på DTeren er ved at være træt og må da nok indrømme at det er en af de ting jeg har nul forstand på

Er der nogen typer der er bedre som andre ? .. Skal også bruges i vinterhalvåret om det har nogen betydning

Og hvad værktøj skal man have fingre i ? .. Er vant med cykel og knallert kæder og der er der jo oftes en split .. Men det finder jeg ikke på DTeren smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kæde
  • #1   14. okt 2014 Kæden er endeløs og derfor uden samleled, skær den over med en vinkelsliber, så kan du sætte en ny kæde med samleled på, det har virket for mig altid. Køber du en kæde magen til den gamle, må du have bagsvingeren af for at få den på, hvis ikke der er et nitteled med.
    Vil foreslå at du googler eller søger i forum, og oplyser her om hvilken mc du kører på?

• #2   15. okt 2014 Jeg har selv lige købt en RK kæde på ebay til 200 kr og to tandhjul til de samme penge her i dk, som ryger på sidst på ugen. Og det er til en DT 175 fra 93 smiley

• #3   15. okt 2014 D.I.D går man aldrig galt i byen med.

• #4   15. okt 2014 Jeg har selv en DT175 fra 92. Det første kædekit jeg satte på var uden O-ring i kæden. Det var billigt, men holdt ikke i så langt tid (kæden gav sig meget i leddene = meget slid på tandhjul). Andet kit var med O-ring og her var der en væsentlig længere holdbarhed. Når du skal køre vinterkørsel vil jeg anbefale et kædekit med o-ringe i kæden. Husk at smøre kæde, da cyklen vasker kæden ren ved kørsel i regn mv.

Kommentér på:
Ny kæde

Annonce