1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Gearproblemer på kawa zzr1100?? Gearproblemer på kawa zzr1100??

har lige brug for at få lidt hjælp af jer herinde.. jeg har en kammarat som har en kawasaki zzr1100 til salg for billige penge da den er lidt defekt.. han siger at den ryger ud af 2gear når han gir gas.. jeg har måske tænkt mig at købe den for at lave den,
MEN hvad er det jeg skal lave ved den.. er der andre der har haft problemer med deres maskiner.. ??? og hvad vil det ca komme til at koste at lave?? i dele altså??

nogen ideer??

Mvh Kenny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearproblemer på kawa zzr1100??
  • #1   15. aug 2008 Hej Kenny

Det er typisk fejl på C-modeller 90-93.
    Min D-model har ikke de samme gearproblemer, ligesom den ikke er så følsom for oliemængde/tryk.
    På www.big bikeworld.com kan du sikkert finde svar på hvordan du reparerer gearkassen.
    Den skal være billig for at det kan svare sig at reparere den, en anden mulighed kunne også være at hente en tysker for 2000 Euro og skifte motor.

• #2   15. aug 2008 .................og jeg har til gengæld haft en D-model, hvor tredie gear gik i smadder. Enda hjem fra Sjælland, hvor jeg købte den privat. - og midt i en rundkørsel uden belastning. Nyt 3. og 4. gearhjul.......halvdyr, selvom jeg selv lavede det.
    Aldrig samme model igen !!
    :O/

• #3   15. aug 2008 Havde kun kørt 30.000 km af en direktør i Herlev, der havde passet og plejet den med omhu og havde ry for at køre pænt.
    Bestemt den ringeste cykel ud af 68........

• #4   15. aug 2008 okay... takker mange gange for svar-- men er der så nogen der kan fortælle mig hvad det så ca vil koste i reservedele?? for det er jo lidt det der afgør om jeg skal købe den eller lade være.. MEN TUSIND TAK FOR SVARENE INDTIL VIDERE

• #5   15. aug 2008 Jeg har lige lavet min R1 gearkasse. Tja den fejlde ikke noget men da den var sklit af ville jeg lave 2. gearet(racer hehe:) men så skal 6. gearet også skiftes da det griber ind i 2.. Du kan roligt regne med ca 1000 per gearhjul og det er på gear akslen. Fejler gearet noget på den anden aksel tja så koster det ekstra.. Så er der er en masse pakninger osv..
    Hopper din ud af gear skal skiftegaflen(fler) også skiftes. De koster tja yamaha 500+ stykket( der er 3 i alt). Altså du kan roligt regner med det løber op i 3-4000kr+. Min tur, som jeg har album af i profil, enter med nyt olie,filter osv omkring 6000kr.

• #6   16. aug 2008 Nik&Jane N

det er en fin foto rep du har på din profil........

det burde alle gører når de laver en størrer eller mindre rep...og så skulle der værer et forum hvor det altsammen lå i abc orden med forklaring og foto......

det ville gører en rep letter for alle..........

my 5 cent

mvh

Kommentér på:
Gearproblemer på kawa zzr1100??

Annonce