Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anden udstødning på ER-6
  • #1   11. jul 2008 Jeg vil på det stærkeste advare imod at skifte potten alene.

Jeg fik min Arrow potte på uden PCIII til at starte med, og under 4.000 rpm var den umulig at køre. Den hakkede og knaldede rigtig meget.

Katten sidder i den orginale udstødning men lambda sonden gjorde jeg ikke noget ved før der kom power commander på.

• #3   11. jul 2008 Har lige fået min twobros fra usa ind af døren her igår til min ER-6F. Må blankt indrømme at jeg ikke er en haj til motorcykler, men havde tænkt mig at montere den selv her i morgen. (kunne være man lærte noget). Smider nok nogle billeder op af forløbet og noget info hvis der har været nogle problemer. Indtil videre er alt standard på den undtaget for en JuiceBox fra twobros som jeg satte i her i sidste uge.

• #4   13. jul 2008 Nu er den monteret. Havde et problem, ved ikke om det er fordi den er købt i usa eller om alle twobros er sådan, men det var ikke taget højde for lambda sonden på twobros. (køre pt uden indtil næste weekend, hvor jeg får lavet mig et nyt rør hvor der er plads til lambda sonden). Det jeg kan mærke ved at den ikke er sat til er at der mangler lidt på toppen og den skyder lidt i både tomgang og deaccelleration. Smid en besked hvis jeg skal sende nogle billeder til dig eller video. Har optaget for at have lyd til sammenlign med orginal/twobros også helt uden (det var bare for at høre det lyder helt sindsygt).

Kommentér på:
Anden udstødning på ER-6

Annonce