1.448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

MC - Revyen 88/93 MC - Revyen 88/93

Hvad skrev MC - Revyen om hhv.
-Gpz 500s
-Gpz/(x) 600.

Ved ikke helt om det er Gpx eller Gpz - Er der forskel?

Hor finder I de sider, som mange af Jer har på profilen med en side fra MC-Revyen? Scanner i dem ind eller hvad?.. Kan I så ikke lige sende de to sider med de to MC'er til mig?

kris.horsens@gmail.com

Jeg har prøvet en lokal bogbyttecantral, og der er de ikke til at finde. De bliver revet væk, så hurtigt de kommer ind, og specielt de gamle...

Så HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!!

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC - Revyen 88/93
  • #1   30. jun 2008 Jeg ligger inde med en anmeldelse af GPZ600. Jeg skal se om jeg kan finde den og så skal jeg skanne den ind og maile den til dig hvis det er.

Jeg kan for øvrigt anbefale GPZ600.

Har sjovt nok en stående som er til salg hvis det har interesse. Altså hvis du går og kigger efter sådan en.

Du kan bare sige til hvis det er noget.

• #2   30. jun 2008 ellers sig lige til i en PM jeg har dem alle scannede ind fra 1975 og frem til i dag.

• #3   30. jun 2008 Jeg kan anbefale www.bikez.dk, de indtastede info på siden kommer fra MC - Revyen.

• #4   1. jul 2008 Max - På Bikez.dk står der ikke priser, og det er også for lige at se, hvad der bliver skrevet om de enkelte maskiner smiley

Michael - Jeg tager først kortet til næste forår. Jeg er i øjebliket ved at spare sammen til maskinen, så jeg har ikke mange bananer at købe for endnu, men har du den stadig til næste forår, kunne jeg godt have interesse smiley Hvad forlanger du for sådan en som du har til salg?

Kenneth - Jeg har sendt dig en PB.

Kommentér på:
MC - Revyen 88/93

Annonce