MC revyen {{forumTopicSubject}}
Er der andre der bliver afpresset af Bonnier (MC revyen)
For nogle år siden var der et tilbud fra Benjamin (tidligere navn for Bonnier) hvor man kunne få revyen for mener 148 DKR hvis man lavede et abonnement og tilmeldte til PBS.
Har fungeret fint til i år.. modtager ikke bogen..pengene bliver heller ikke trukket.
Ser den på tanken og undre mig over den ikke er kommet.
Ringer til kundeservice ...mit abonnement er blevet slettet PGA.manglende betaling??
Der er rod i systemet siger damen..hvad med dine andre årbøger?? Jeg får ikke andre ..
Nå hun vil undersøge det nærmere. Hører intet..ringer igen
Får at vide jeg kan oprette mig igen nu til 200 DKR ??
Men bogen vil først komme sidst i maj??den er jo på tanken..
Den flinke unge mand mener jeg skal købe den på tanken og oprette først i 2022 så kører det igen.
Torsdag ligger der så et brev fra incasso i min postkasse??!
Har ikke modtaget revyen de vil ha penge for .har ikke modtaget nogen regning .. eller rykker.....
Hvad sker der mon??????
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.244
Så kan de ikke registrere dig som dårlig betaler og står meget dårligt ved en eventuel sag ved fogedretten.
De skal i øvrigt give dig et inkassovarsel mindst ti dage før den fremsendte skrivelse.
Det går jeg ud fra, at de ikke har og at du derfor ikke tidligere har gjort indsigelse?
Held og lykke!
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 180
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 42 Emner: 16 Svar: 280
Betaler "kunden" er der næppe tvivl om at firmaet glædeligt beholder det uretmæssige beløb -problemet er bare at tager vi andre for 10 kr - uden at betale i Netto - kan det få store konsekvenser - men eet firma kan bare undskylde sig med; "Beklager det var en fejl"
OG SÅ PÅSTÅR POLITIKERNE AT DK HAR "ET GODT RETSSYSTEM
MC revyen