{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.262 visninger | Oprettet:

Bmw k 100 tomgang {{forumTopicSubject}}

Pludseligt opstået problem med tomgang på min Bmw. Tomgang for lav, og det er ikke muligt at hæve den på justereskruen. Tændrør nye, ventiljustering er ok, batteri er ok. Det lyder som om den sætter ud ind i mellem, og omdrejningstallet falder kortvarigt. Over 2700 omdrejninger ingen problemer. Hvem ved noget om det?
Evt. hvilket værksted kan anbefales, det vil være rart om det også er et værksted der er til at betale.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw k 100 tomgang
  • #3   17. maj 2008 Tak for svar indtil videre . benzinfilter er nyt, Tændkabler er nyere og ok, modstand ca 5 k.omh.Slange fra krumtapsudluftning utæt. afmonteret og hul i luftfilterkasse stoppet, det hjalp på tomgangen. Indsugningsstudser fra luftfilterkassen næsten nye.
    Problem nu er udsættere ,ikke i tomgang, men ved lidt højere omdrejningstal,tror det kan være en tændspole.
    Jørn fra sidepower er en rigtig rar fyr,hvis ikke jeg kan få bmwen til at køre, kontakter jeg ham. Var ikke klar over at han kan tilbyde rep. så tak for det tip.


  • #4   17. maj 2008 Fejlen fundet. Tændkabler og metaltændrørshætter . Fejlen kunne ses i et mørkt rum, med motoren startet, en enkelt gnist fra to hætter. Pronto hjalp, men der skal et nyt sæt kabler til.
    Tak til jer, som har deltaget i mine kvaler.


Kommentér på:
Bmw k 100 tomgang

Annonce