1.425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

mc problemer mc problemer

jeg står her med en mc der ikke vil køre...

jeg har haft tanken af og kigget og alt ser umildtbart fint ud, har givet den olie..

problemet er :
1. skal give konstant gas når jeg starter den, indtil den sidan får fat ( som om der lige skal benzin rundt i systemet
2. den dør langtsomt når begynder at køre, igen som om den ikke får benzin, men kan sagtens stå i tomgang.
3. bliver meget varm
4. dør hvis jeg prøver at give den schoker når jeg vil starte den.

hvad f..... er der galt!! det er bare super vejr og min mc står bare med sin garage over ørerne!! super øv..

skal lige siges at at jeg ikke er så god til mekanik så kan ikke det vilde selv ang reperation..

håber i kan hjælpe!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc problemer
  • #1   15. maj 2008 Prøv at tjekke om du har et benzinfilter mellem benzinhane og kaburator. Det har jeg nemlig. Så kan du se om der er benzin i det filter. Hvis det næsten er tomt, så får den sjovt nok ikke benzin nok smiley

Slår du choker til når den er varm, "choker" du motoren, så det er vidst normalt nok.

Men tjek lige om den får benzin. Hvis ikke, så af med tanken og tjek for rust i tanken smiley Det havde min nemlig. Og ved samme lejlighed rens benzinhanen.

• #2   15. maj 2008 stoppet benzinfilter??

stoppede karburatorer??

tilstoppet luftfilter??

• #3   15. maj 2008 mads:
    det er kun når den er kold jeg prøver at shoke den! bryder mig ikke om at stå at give fuld gas... smiley

benzinfilter, luftfilter, og kaburator, er det nogenlunde nemt at checke?

• #4   15. maj 2008 hvis kabratoren var stoppet, ville den så ikk stå og skabe sig lidt når den stod i tomgang? for hvis jeg bare lader den stå i tomgang efter jeg har startet den, spinder den som en mis, også når den for gas.!

• #5   15. maj 2008 Semi defekt "fodhviler nede" switch - rens den.

• #6   15. maj 2008 Har sådan Suzuki ikke vakuumstyret benzinhane?? Hvis den har , så tjek slangerne fra benzinhanen, hvis der er små revner skal de skiftes.

• #7   15. maj 2008 er der nogle der bor ved holbæk (svinninge) på sjælland der måske kan hjælpe... er villig til at timeløn og en kold fra kassen... det kan umulig være dyre en 435 i timen hos en mekaniker

• #8   15. maj 2008 dræn kabruatorn det er nem du tager bar og løsner di skruger som sider i bukaren og lader benzinen løbe i 10 sikunder og efter det lader du den blive varm og tager det der fra

• #9   15. maj 2008 kør på værksted

• #10   15. maj 2008 Ka være jeg triller en tur derop i nærheden på lørdag og så kan jeg da kigge forbi og måske se lidt på den. Har du alt værktøj ?

BC

• #11   15. maj 2008 Lyder som om vacuumstyringen af hanen ikke fungerer. Skidt slang eller dårlig samling er nok mit bedste bud:-)

• #12   16. maj 2008 Jaja, fordi man bruger lidt dårligt slang, når man banden over cyklen, skulle der vel ikke ske noget ved. Men måske han har en revnet vacum slange?

HEHE, kunne ikke lade vær, sry Knud smiley

• #13   16. maj 2008 jeg stod og kiggede på den i går aftes da der kommer en mc forbi, spurgte om han lige havde 2 min til at kigge på den, så kom hans bror forbi og han var mekaniker, men de kunne heller ikke se hvad der var galt.. tog tank og kåbe af, checkede slanger, benzin osv hvad man nu kan uden at gå for meget ind i motoren, men de forstod helller ikke hvordan den kunne stå i tomgang uden problemer og så langtsom dø når den kørte.. mekanikeren tog en kort tur på den hvor den fik fuld gas og der var intet, da han så skal køre 2. tur dør den... tror desværre jeg må smide den på værksted, for jeg aner ikke hvad der skulle være galt

• #14   16. maj 2008 brian c - jeg har et stort topnøgle sæt med diverse dele til. hvad mere skal du bruge for så skaffer jeg dem lige

super hvis du giver komme

• #15   16. maj 2008 var lige ude og kigge på den her før...
    kan konstatere at blæseren ikke kører plus der ryger sort smuds ud af udstødningen. når den får gas bliver hånden helt sort

• #16   16. maj 2008 OK, Der er alt for fed blanding.

Mon ikke der er et chokerspjæld, der hænger???

Spliit karburatorerne ad, rens, saml og synkroniser - så skal I bare se:-)

Kommentér på:
mc problemer

Annonce