{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pilot Road 2
  • #1   6. maj 2008 Kørte selv PP og har skifet til Road og er meget tilfreds, min blev som en ny cykel da den blev lettere at få ned i svingene...

• #2   6. maj 2008 Ja så er du på rette vej.

Kører med Pilot road 2 ct på baghjulet, og det har aldrig skuffet. Du skal dog være opmærksom på at du skal varme dækket grundigt op (ca 10. min ) selv på en varm dag. Lover du at overholde det, er jeg sikker på du ikke vil kunne mærke forskel på road og power, medmindre du selvfølgelig kører absoulut bane dag stil. Jeg har pt kørt ca. 15.000 km og det kan ikke ses eller mærkes betydeligt.

• #3   6. maj 2008 Jeg har lige fået nyt michelin Pilot Road² på, de er kommet med en ny ting på det, hvor midten på dækket er lavet af hård gummi, som giver mindre slid og friktion mens siderne er lavet af blød gummi for bedre vejgreb i sving. Jeg er rigtig godt tilfreds med dem. Her er et link til dem: (link fjernet)

• #4   6. maj 2008 er der nogen der ved om siderne er som alm. pilot power

• #5   6. maj 2008 siderne skulle være tæt på power... men vidst ikke helt.. men jeg skal prøve den næste gang... der er simpelthen for få km i power...

• #6   6. maj 2008 Ja 4000km er ikke meget i sådan et dæk
    Nu er der så nogle steder hvor der er pilot road 2 A eller B hva er forskellen

• #7   6. maj 2008 Jeg har kørt med Road 2CT siden sommer sidste år, og det er nu blevet til små 13.000km på sættet.... Mit bagdæk er begyndt og blive lidt tyndt på midten, men jeg tror der endnu er små 3000km tilbage....

Der er har ikke været problemer med at stå fast... faktisk har jeg ikke kunne mærke meget forskel i tør og regnvejr...

Dog så synes jeg at de er blevet hårdere og sværre at få varme I, efter en vinter hvor min MC har stået udenfor, og dækkene fået frost... Men jeg skifter igen til Road 2CT, da de står godt fast og holder rimelig godt. Mit køremønster er mest touring og transport til og fra arbejde, så siderne bliver ikke slidt meget...

• #8   6. maj 2008 Ellers kan du overveje Bridgestone BT014 og BT021. Jeg har 014 foran og 021 bagpå.
    De har mere vejgreb end jeg kan udnytte, og jeg har fået 20.000km ud af fordækket nu, men trænger også til udskiftning.
    Bagdækket har 10.000km på bagen og det er stadig nydeligt.

• #9   6. maj 2008 Hej

Jeg har også road 2ct bagpå, virker ganske fornuftigt for mig. Kørte før med alm road, synes ikke at kunne mærke den store forskel. Men nu skraber jeg jo heller ikke fodhvilerne hen ad asfalten til dagligt:-))

• #10   6. maj 2008 Jeg har lige skiftet fra Road 2 til BT016 som er mere sportsligt - skiftet begrundes alene i en sivepunktering smiley

Jeg må sige at jeg er imponeret over Road2's holdbarhed. Da jeg skiftede dækket havde det trillet 6000 km og der var stort set ingen slittage endnu. Nu har jeg kørt ca. 800-1000 km på BT016 og der er allerede mere slid end på Road 2 - ok indrømmet man må ikke sammenholde de to da 16'eren er noget mere sportslig.... men alligevel: Mht holdbarhed tror jeg ikke du finder et bedre dæk end Road2 som også samtidigt kan stå fast.

Omvendt må jeg indrømme at jeg nu føler at cyklens køreegenskaber er forbedret med skiftet til 16'eren...

Hvis du kører meget sportsligt og legende så er et mere splortsligt dæk bedre, men ellers er Road et rigtig godt bud

Anna

• #11   7. maj 2008 Frisk kørsel er vel meget forskelligt fra person til person, tror bare du skal kigge på hvordan du kører.

Er du til hård nedlægning, og rigtig agresiv kørsel ville jeg vælge pp eller andet sports dæk...

Jeg købte min med et bridgestone sports touring dæk på, og selvom jeg varmer det grundigt op smider den stadigvæk bagenden, når jeg accelererer hårdt ud af et sving smiley Så jeg vil klart skifte til sportsdæk når jeg får slidt det andet lidt mere...

Men igen vil du undvære det sidste grip, til fordel for flere km i dækket er det bare at gøre op hvad der vejer tungest?

Kommentér på:
Pilot Road 2

Annonce