922 visninger
|
Oprettet:
Pilot Road 2 {{forumTopicSubject}}
Jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med pilot road 2
Jeg kører selv lige nu på pilot power, men med 2 mand på det halve af tiden og lidt frisk kørsel er de hurtig spist.
egentlig mangler jeg bare et godt dæk med grib og km
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 829
nov 2005
Følger: 67 Følgere: 63 MC-er: 2 Annoncer: 1 Emner: 44 Svar: 245
Kører med Pilot road 2 ct på baghjulet, og det har aldrig skuffet. Du skal dog være opmærksom på at du skal varme dækket grundigt op (ca 10. min ) selv på en varm dag. Lover du at overholde det, er jeg sikker på du ikke vil kunne mærke forskel på road og power, medmindre du selvfølgelig kører absoulut bane dag stil. Jeg har pt kørt ca. 15.000 km og det kan ikke ses eller mærkes betydeligt.
feb 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 84
feb 2005
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 213
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.816
feb 2005
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 213
Nu er der så nogle steder hvor der er pilot road 2 A eller B hva er forskellen
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Der er har ikke været problemer med at stå fast... faktisk har jeg ikke kunne mærke meget forskel i tør og regnvejr...
Dog så synes jeg at de er blevet hårdere og sværre at få varme I, efter en vinter hvor min MC har stået udenfor, og dækkene fået frost... Men jeg skifter igen til Road 2CT, da de står godt fast og holder rimelig godt. Mit køremønster er mest touring og transport til og fra arbejde, så siderne bliver ikke slidt meget...
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.820
De har mere vejgreb end jeg kan udnytte, og jeg har fået 20.000km ud af fordækket nu, men trænger også til udskiftning.
Bagdækket har 10.000km på bagen og det er stadig nydeligt.
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
Jeg har også road 2ct bagpå, virker ganske fornuftigt for mig. Kørte før med alm road, synes ikke at kunne mærke den store forskel. Men nu skraber jeg jo heller ikke fodhvilerne hen ad asfalten til dagligt:-))
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 476
Jeg må sige at jeg er imponeret over Road2's holdbarhed. Da jeg skiftede dækket havde det trillet 6000 km og der var stort set ingen slittage endnu. Nu har jeg kørt ca. 800-1000 km på BT016 og der er allerede mere slid end på Road 2 - ok indrømmet man må ikke sammenholde de to da 16'eren er noget mere sportslig.... men alligevel: Mht holdbarhed tror jeg ikke du finder et bedre dæk end Road2 som også samtidigt kan stå fast.
Omvendt må jeg indrømme at jeg nu føler at cyklens køreegenskaber er forbedret med skiftet til 16'eren...
Hvis du kører meget sportsligt og legende så er et mere splortsligt dæk bedre, men ellers er Road et rigtig godt bud
Anna
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 55
Er du til hård nedlægning, og rigtig agresiv kørsel ville jeg vælge pp eller andet sports dæk...
Jeg købte min med et bridgestone sports touring dæk på, og selvom jeg varmer det grundigt op smider den stadigvæk bagenden, når jeg accelererer hårdt ud af et sving Så jeg vil klart skifte til sportsdæk når jeg får slidt det andet lidt mere...
Men igen vil du undvære det sidste grip, til fordel for flere km i dækket er det bare at gøre op hvad der vejer tungest?
Pilot Road 2