{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Problemer ved start med varm motor {{forumTopicSubject}}

Som teksten siger har jeg lidt problemer med min MC, når den er kold, starter den som en mis (ved brug af choker, hvis det er rigtig koldt), men når man har kørt noget tid på den (en små 10 km) og man så slukker cyklen, så kniber det med at få den til at starte igen. Starteren kører fint rundt, og så efter en 5-10 tryk på starteren af forskellige tider fra 2 sek til en 4-5 sek så kommer den, udstødningen lugter af benzin, så jeg er ret sikker på at den får benzin nok, og når den er startet er der ingen problemer, der kører motoren fint uden raslen eller noget.

Nogle de har et evt forslag til hvad det kan være ??


Hygge og kan i have en rigtig go dag, vejret er jo til MC.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer ved start med varm motor
  • #1   4. maj 2008 Tjek lige om det hjælper hvis du har haft lettet tank dækslet først, hvis ånde hullet i tanken er stoppet er der tryk i tanken. Den fejl er set på mange kawa'er som din

  • #2   4. maj 2008 Kanon, jeg kikker lige på det, luftfiltret måske en løsning, men jeg aner ikke hvordan jeg lige kommer ind til den, men hva jeg har jo hele eftermiddagen til at kikke på det. Det hul der skal være for overtryk i tanken hvor sidder det. ( I må undskylde men jeg er absolut ikke mekanikker, desværre heller ikke på bruger niveau hehe )

    Hygge

    Og tak for hjælpen indtil videre


  • #3   4. maj 2008 Hmmm nu har jeg da fået skildt lortet ad, men hvordan F.... åbner man den luftfilterkasse :S det er sgu da et sindrigts system de har fået lavet der. smiley nå håber en der kan hjælpe

    Hygge

    På forhånd tak


  • #4   4. maj 2008 Ånde hullet sidder i tank dækslet mener jeg bestemt det kan blæses igennem med tryk luft eller brug wd40 til opløse snavset. Luft filter kassen mener jeg blot man "clipser" fra hinanden er der ikke nogen dimser der går i indgreb?

    Men tror nu næppe det er luftfilteret der giver problemerne.


  • #5   4. maj 2008 Nej luftfilteret er skruet sammen med en masse slanger og andet der går ind i det, jeg troede nemlig også at det bare var klipset eller lige skruet sammen, meen jeg blev klogere, der må da være nogle af jer ZXR mennesker derude der kan forklare hvordan det gøres.

    Hygge


  • #6   4. maj 2008 Hey Takker, jooo det var en skuffe agtig ting, hehe, det tog sgu noget tid inden jeg fandt ud af det. så nu skal jeg bare have fundet det hul til tanken, som ikke sidder i dækslet.

  • #7   4. maj 2008 Ok gik udfra det sad i dækslet det gjorde det nemlig på min gamle zx9'er der er tæt på samme konstruktion som din. Men løser det ikke problemet at lætte dækslet inden varm start er det jo ikke der sko'en trykker

  • #8   4. maj 2008 Tror simpelthen det er en A90 fejl! Enten det eller apparatets oprindelsesland måske :o).

    Men tænker nok det som sagt er en fejl A90. Så hvis du tager din arm, strækker den, og får konen til at måle ca 90 cm op, vil du have lokaliseret fejlen!!! :o)

    Kommer ud og laver en brænder i din græsplæne senere (hvis jeg kan få lettet min fede røv fra havestolen) ;o)

    Ses!


  • #9   4. maj 2008 Hey Fede LARS !!!! hehe Tja hvis det var en fejl 40 som vi andre kalder det så havde den nok også været på mine gamle maskiner, meen cyklen er igen blevet samlet, og ca 2 kilo lettere pga fjernelsen af snavs. Luft hullet er stadig ikke fundet, men jeg leder videre. smiley I skal alle have tak for hjælpen indtil nu.


    Hygge

    Og Lars du kommer bare smiley


  • #10   4. maj 2008 Fejl 40?`Så havde fejlen jo siddet i din albue, og vi ved allesammen det er dit hovede det er galt med ;o)

  • #11   4. maj 2008 HEHEH

Kommentér på:
Problemer ved start med varm motor

Annonce