1.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

kim a
kim a
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Start problemer Start problemer

Hjælp!!

Jeg har en CBR1000RR 2005. Jeg tog en tur på den sidst på sæsonen og alt var fryd og gammen. Jeg kørte den derefter i garagen hvor den så har stået siden. Jeg har nu de sidste 3 uger ikke kunne starte den. Alt er tjekket og nået er endda skiftet.

Jeg sætter nøglen i og slår tænding på. Alt er normalt. Ingen F1 fejl, alle lamper fungere som de skal og går ud. Pumpe starter. Jeg trykker på start med gear i neutral og kobling inde. Starter slår til som den skal, men der sker intet... Sådan kan jeg så blive ved til den er tappet for strøm. Jeg har også haft booster på for at give den noget mere, heller ingen effekt. Det virker nærmest som om at der er startspærre på... Altså alt virker som det skal den vil bare ikke starte. Jeg har prøvet at skifte generatoren ud da jeg kunne læse mig frem til at de går i stykker ved en 15-17000 km. Cyklen har nu kørt 17200 km.

Jeg har testet tilt sensor, støttefods relæ, sikringer, starter relæ, generator og ja, en hel del mere jeg snart ikke har styr over smiley

Nu er jeg løbet tør for ideer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start problemer
  • #2   12. jan 2015 Surt, men hvorfor starter du den om vinteren?

• #3   12. jan 2015 Sørg nu for der er strøm NOK

• #4   12. jan 2015 har jeg ret i motoren køre rundt??
    hvis ja bliver tændrørene så våde??

• kim a
    kim a Tilmeldt:
    maj 2010

#6   12. jan 2015 @ Ib t - Det har man hørt om før jo smiley Men det er ikke dødmandsknappen smiley

@Glen B - Den står i min garage(Opvarmet) og jeg havde blot lyst til at høre den køre smiley Det begynder jo at trække i en.

@Steffen - Den har masser af strøm

@KJJ - Det har du ret i. Jeg har ikke kigget på tændrørene endnu.

@Lars - Generator/Stator, Og så har jeg pillet et scottoiler kit af.(Skulle bruge det på min XT) Kåbedele er taget af på nuværende tidspunkt. Jeg har prøvet med begge nøgler også for at udelukke at det havde noget med det at gøre.

• #7   12. jan 2015 #6
    og vis de bliver det er mit næste spørgsmål er der gnist ??

• #8   12. jan 2015 0g hvis de ikke er våde men der er gnist, tager du tænd rørene ud, og hælder en sjat benzin ned i hullerne, så skal den starte, hvis den gør det, men går ud igen et øjeblik efter, får den ingen benzin.. hc

• kim a
    kim a Tilmeldt:
    maj 2010

#9   12. jan 2015 # 7 & 8

Det vil jeg prøve at undersøge/gøre.
    Takker indtil videre!

• #10   12. jan 2015 Af med tændrørs hætten, sut på lille fingeren også mas den ned og mærk om der er gnist.

• #12   12. jan 2015 Morten han kunne også bare holde tændrøret på stel eller blok dog lidt væk fra tændrørs hullet
    så slipper han også for at få stød

• #13   12. jan 2015 inden du bevæger dig helt ned til tændrørne (og ja der er langt) så kontroler lige de to multistik der kommer fra styrkontakterne. de har det med at ire til, da det ikke er vandtætte stik (dybt godnat) du kan nøjes med at tage styrdæmperen af (den der står HESD oven på) så kan du godt nå de to stik der ligger i hullet under den.

• kim a
    kim a Tilmeldt:
    maj 2010

#14   13. jan 2015 #10 You wish smiley

#13 Det vil jeg lige prøve først. Tak for info smiley

Kommentér på:
Start problemer

Annonce