{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Afladning af batteri {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Jeg har en yamaha fz1-n fra 2011, som aflader sin batteri .Efter 1.5 - 2 ugers tid er der ingen power på batteriet. Det er ikke batteriet da det er helt nyt, og det er blevet tjekket.. jeg vil bare høre om der er nogle kender til det problem.?
Eller om jeg skal måle hele cyklen ud..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afladning af batteri
  • #1   17. feb Sæt multimeter på fjern 1 sikring afgangen indtil den stopper med af aflade så har du en ide hvor du skal starte med at lede

  • #2   18. feb Du skal nok i første omgang måle om der er et forbrug med et multimeter sat til amp.
    Skru + klemmen af batteriet og sæt multimeteret imellem og aflæs forbruget uden nøgle i tændingen.

    PS: Du må gerne dreje nøglen hvis du vil se lidt forbrug osv, men ikke noget med starteren. Så dør dit multimeter da det ikke kan trække startstrøm


  • #3   19. feb Har du en alarm monteret ?
    Min KTM drænede batteri på 1 måned selv når alarm ikke var aktiveret (kun et problem hvis den stod stille).


  • #4   20. feb ¨har hørt at der var en der havde en med eftermont,startspærer, den gjorde det samme, hvis han fjernede den ene pol fra batteri, var der ingen ting,så han tog batteri pol af når den stod i længre tid,

Kommentér på:
Afladning af batteri

Annonce