Kawasaki GPZ 500S {{forumTopicSubject}}
Har været ved at skifte olie på min kærstes Kawasaki GPZ 500 S, og har mest af alt lyst til at køre lortet i havnen lige nu. Før det første skal man have hele udstødningssystemet af for at få den forbandet bundskru ud fordi det er lavet så smart at men ikke kan skrue den helt ud for forrørene (flot KAWA), derefter finder jeg ud af at bundskruen er skruet over, og får så endelig værktøj til at lave et nyt gevind, så efter jeg har bøvlet frem og tilbage med den skide udstødning, og fået nyt olie på kører jeg en tur, blot for at konstatere at da jeg kommer tilbage er olieglasset fylt med hvidt skum, som om der er kommer vand i olien (det var det også da hun købte den men troede at det var fordi den havde stået i kold lade og det så var kondens)......hvad kan være galt ???
P.s. undskyld mit tonefald men synes godt nok jeg er ved at have fået nok af den
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
Held og lykke med det
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 145
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 85 MC-er: 12 Emner: 463 Svar: 2.212
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 125
Mvh. Thomas.
Kawasaki GPZ 500S