{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Vurdering af Kawasaki GPZ 500s {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået tilbudt en Kawasaki GPZ 500s med 60 hk (fra 90'erne)
Den har kørt 87000 km, har en lidt stram kobling og det skal skiftes fordæk, men ellers virker alt. Står uden plader og jeg skal give 9000kr for den.
Hvad siger i? Havde i gjort det og hvordan er modellen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Kawasaki GPZ 500s
  • #1   26. feb 2017 Det er en rigtig god mc! Der skal nok ikke ofres meget før du er godt kørende med mindre der er andet det skal laves

• #2   26. feb 2017 hvis det er en mc du gerne vil ha og køre på ,så ja , hvis du gerne vil lave en kanonhandel og du ikke er speciel vild med den ,så nej

• #3   26. feb 2017 Er det din første MC tror jeg den er ganske fin og stabil hverdagscykel. Havde selv denne model i tankerne men endte med en gammel cbr600:-)

• #4   26. feb 2017 Har en gsxr250, men skal bruge en til hverdag og der tror jeg at jeg er bedre stillet med en v2 med færre omd.
    Kan sådan set meget godt lide den med hensyn til udseende osv, mangler dog at prøve den før køb

• #5   27. feb 2017 Jeg kender ikke modellen, men hvis det er en V2 du vil have, er det vel noget andet du skal kigge på, for så vidt jeg kan læse mig til er det en parallel twin.

• #6   27. feb 2017 Hej
    Jeg har selv haft en Kawasaki GPZ 500 fra 93 og kørte 15000 km på den(fra 65000 til 80000), før den desværre blev stjålet.

Det er grundlæggende en fin begynder motorcykel med bedre køreegenskaber og mere motorkraft end f. eks Suzuki gs 500.

Prisen lyder fin, hvis den er ellers er i orden med de øvrige sliddele(kæde, forgaffelpakninger, tykkelse på bremseskiver).

Modellen har ikke de store svagheder, svinghjulet kan tabe magneterne, men med det km tal, skulle det være sket for længst.
    Bundkæden kan rasle lidt i tomgang da modellen er uden kædestrammer, men det er ikke et problem rent teknisk.

Hvis du køber den, har jeg lidt dele liggende fra min, som du gerne må få.

• #7   27. feb 2017 Det er en god mc.. min kammerat er glad for hans smiley

• #8   27. feb 2017 Om det er v2 eller parallel 2, gør mig intet, ville bare vide om den var værd at købe hvis jeg kan lide den smiley
    Men tak for svar alle sammen, skriver lidt hvis jeg køber den smiley

Kommentér på:
Vurdering af Kawasaki GPZ 500s

Annonce