{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Cbr f2 Problem {{forumTopicSubject}}

Hej Mcgalleri.

Igår da jeg var ude og kører den første lange tur, hvade jeg kørt 5-6 km. så stillet jeg min cbr på resave tank, det var første gang jeg skulle tanke, så fik tanket inden 3 km. så kørte jeg endnu 6 km, så begyndte den og sprutte og hakke og lød som om den kun kørte på 2 cyllinder. og spruttet helt vild da jeg gav gas, så kørte jeg ind til siden også gik den ud, jeg lod den stå i ca 2 min og gav den fuld choker så startet den fint, også kørte den endnu 6 km, så gjorde den endnu engang det samme.

Hjælp hvad kan der være galt.

Mvh Mark H

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cbr f2 Problem
  • #1   24. apr 2008 Hvis benzin standen har været meget lav kan der været røget skidt fra buden af tanken i dine kaburatore - dette prøvede jeg sidste år.

Prøv at smid noget kaburatorrens i tanken - eller bedre få dem renset

• #3   24. apr 2008 okay. kabu rens , hvor køber jeg det? . kan jeg ik prøve med sprit. nogen har snakket om det kunne blive koldt der nede om aftene vhsi man kørte, så kunne det være godt med noget sprit i ældere mc´er . også hvis der har været kondens vand der nede. er dette rigtigt?

• #5   24. apr 2008 jamen det var os igår aftes jeg var ude og kører langt for første gang. eller ca. 20 km. tror i måske det kan være det? ved i om der sidder et benzin filter på, den gamle snakket noget om mit benzin filter eller luftfiter, fordi mit luftfilter er IKKE særlig godt, havde det skilt af for en måned siden , og den var utrolig dårlig. hvad siger i?

• #7   24. apr 2008 ja, må hjem og rode med det idag, skal være køreklar til i morgen aften. så håber jeg finder fejlen. Men tak for svarene =D . hvad koster kabu rens ca

• #9   24. apr 2008 Hvis den har stået vinteren over uden at være fuld tanket eller helt tømt kan der stå vand i tanken - men tror nu ikke det er problemet i dette tilfælde.

Og få så skiftet det luftfilter, det koster jo nada og er usundt for din motor at køre med.

• #10   24. apr 2008 Morten. det er faktisk tilfældet. fik kortet i mandags smiley . og har ik været ude og køre siden jeg fik den, altså ik ture over 1 km . så den har stået ca. 6 måneder . uden og være startet og kørt på.

• #11   24. apr 2008 okay, søg lidt i forum under vinterklargøring så du ved hvad du skal gøres næste år - Hvis du ikke har service manualen til din maskine så har jeg en på computeren jeg kan sende. hvis du smider din msn / mail i en privat besked

• #12   24. apr 2008 Tjek lige at tankudluftningen ikke er stoppet..... Når den går I stå, så prøv lige og åbne tankdækslet....Lyder det som om der er vacum så er udluftningsslagen stoppet....

Med fuld tank kommer der hurtigt vacum nok til at man ikke kan køre langt inden benzinen holdes tilbage...

• #13   24. apr 2008 Jeg synes du skal prøve at åbne tankdækslet næste gang det sker smiley

• #14   24. apr 2008 mark H - jeg havde samme problem med min f2 for et par år siden, lige fter en tankning. Vi købte kaburator rens - hjalp ikke, så det endte med vi måtte have tanken af og renset den - derefter nyt filter - og så kørte den bette fint igen ;0)

Kommentér på:
Cbr f2 Problem

Annonce