{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Hmmm underligt.. {{forumTopicSubject}}

Ja, min ged begyndte i dag at gå underligt. Havde kørt ca. 100 km og de sidste 30km, synes jeg den haltede lidt. Virker nærmest som om den kun går på 3 cylindre. Men trækker fint, når man vrider den lidt i øret!? Kan ligeledes sagtens gå tomgang og starter fint. Men den plutter lidt og virker lidt halt ved "blid" gasgivning i frigear!
Hva´ dælen kan det være...??? Burde det ikke kunne mærkes mere tydeligt, HVIS den rent faktisk kun går på 3 cylindre?

Pft. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm underligt..
  • #1   3. sep 2005 Tak for tippet! Det vil jeg lige prøve... smiley

  • #2   4. sep 2005 Jeg havde et lignede problem i forår, fik karboratorene renset.. det var en tomgangsdyse der var stoppet, min havde et koldt forrør, prøv med lidt vand på forrørene, nemmere end at brænde fingene på de varme forrør.

    Mvh. Bager


  • #4   4. sep 2005 Hey,
    Har lige været ude at prøve....cylinder nummer 1 er en del køligere end de øvrige.. så kan det jo nok ikke være tændspolen, da cyl. 1 og 2 deler tændspole. Problemet er der primært i lave omdr. Hvis man har stået og gasset lidt op, så bliver cyl. også varm!? De sidste 30 km i går synes jeg den gik ujævnt og haltede lidt selv vedd 80-90 km/t....
    Så det med en tilstoppet dyse lyder ikke usandsynligt!? Hvor langt op i omdrejningsfeltet kan en tomgangsdyse mærkes!? Og kan dyserens virkelig gøre det!? Og tar´ den ikke skade af at køre med det?


  • #5   4. sep 2005 Ved ikke hvor langtid den går på tomgangs dyserne, men min gik rent over 3000rmp.
    Bandit#1 kan man bare hælde noget "injctioncleaner" i tanken ? eller hvordan ? lyder nemt at rense karboratore.


  • #6   4. sep 2005 Øhh.. 3000 rpm

Kommentér på:
Hmmm underligt..

Annonce