1.078 visninger
|
Oprettet:
Hmmm underligt.. {{forumTopicSubject}}
Ja, min ged begyndte i dag at gå underligt. Havde kørt ca. 100 km og de sidste 30km, synes jeg den haltede lidt. Virker nærmest som om den kun går på 3 cylindre. Men trækker fint, når man vrider den lidt i øret!? Kan ligeledes sagtens gå tomgang og starter fint. Men den plutter lidt og virker lidt halt ved "blid" gasgivning i frigear!
Hva´ dælen kan det være...??? Burde det ikke kunne mærkes mere tydeligt, HVIS den rent faktisk kun går på 3 cylindre?
Pft.
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 142
feb 2004
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 209
Mvh. Bager
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 142
Har lige været ude at prøve....cylinder nummer 1 er en del køligere end de øvrige.. så kan det jo nok ikke være tændspolen, da cyl. 1 og 2 deler tændspole. Problemet er der primært i lave omdr. Hvis man har stået og gasset lidt op, så bliver cyl. også varm!? De sidste 30 km i går synes jeg den gik ujævnt og haltede lidt selv vedd 80-90 km/t....
Så det med en tilstoppet dyse lyder ikke usandsynligt!? Hvor langt op i omdrejningsfeltet kan en tomgangsdyse mærkes!? Og kan dyserens virkelig gøre det!? Og tar´ den ikke skade af at køre med det?
feb 2004
Bandit#1 kan man bare hælde noget "injctioncleaner" i tanken ? eller hvordan ? lyder nemt at rense karboratore.
feb 2004
Hmmm underligt..