861 visninger
|
Oprettet:
Kædekit, er DID godt? {{forumTopicSubject}}
http://cgi.ebay.de/DID-Kettensatz-V-Serie-SUZUKI-SV-650-SV-650-S-ab-99_W0QQitemZ300210899300QQihZ020QQcategoryZ49841QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
overvejer at købe overstående, er det noget værd, det er forstærket 525, skal bruges på en SV650S fra 1999
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 880
Min bror har samme kit på sin Honda Hornet.
Bare købt fra louis.de
Jeg selv har haft DID kæde på min SV650 og nu min gixxer, bare med andre tandhjul.
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 266
sep 2007
Følger: 56 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 650
Du kunne jo også overveje en 520kæde...
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 880
O-ring er normal
X-ring er "forstærket" + at den er med x-ringe.
"forstærket" er også et dårligt udtryk, når nu DID har nogle specifikke modelbetegnelser iht. (link fjernet)
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 38
PS: MCén = zx6r
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.455
Men det kommer an på, hvad du vil have.
En nedgearing fra 15 til 14 tand giver en reduktion på ca. 7%. Og det burde absolut kunne forbedre accelerationen. Men det giver (nok) også lavere tophastighed. Og motoren vil gå med 7% flere RPM ved en given hastighed ...
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 38
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.455
Der er næsten ikke andet for at prøve dig frem med forskellige tandhjul og se hvad der passer dig bedst - husk, du kan også ændre størrelsen af tandhjulet bagpå ...
Kædekit, er DID godt?