{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Gear indicator "hopper og danser" {{forumTopicSubject}}

Hej venner.

Har lige hentet min MC fra vinterhi fra hvor jeg købte den.. Den er dog begyndt at drille mig lidt i form af at når jeg sætter den i 1. gear, så viser den sommetider, på gear indikator på skærmen, at den springer mellem 1 og 2 gear. Måske jeg faktisk også har set den vise at den var i tredje gear... Det er dog kun indikatoren der fejler, da gearskifte osv kører som det skal...

Nogen der har oplevet noget lignende???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gear indicator "hopper og danser"
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   4. mar 2022 Uden at vide hvilken gearindikator du har, tror jeg det bliver svært at svare på. smiley

Hvis det er sådan en universal model, der føler på omdrejninger og hjulhastighed, kan det være den bare skal grundjusteres igen.

Hvis det er en model specifik, er det muligt din gearposition sensor er beskidt - det er sådan en krans som sidder inde i gearkassen, i hvertfald på nyere Suzuki'er.

• #2   7. mar 2022 Tak for svar - jeg aner ikke hvilken model det er. Det er den som standard sidder på en Suzuki SV650 fra 2019... hvis det er til nogen hjælp. smiley

• #3   8. mar 2022 Så er det bare af med sensoren, så vidt jeg husker, er det sådan en sort knold på siden af motoren, vistnok modsat gearpedalen (men den sidste er jeg ikke sikker på) rens overfladen og alle kontakterne, kontroller at kuglen og fjederen kan bevæge sig frit og er helt rene for snavs smiley

• #4   8. mar 2022 Tak - det giver jeg lige et skud. smiley

Kommentér på:
Gear indicator "hopper og danser"

Annonce