{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Robin
Robin
Tilmeldt:
9. aug 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ny begynder cykel? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og skal ud og kigge på nogle cykler men kunne godt tænke mig lidt hjælp..
Jeg har kig på følgende cykler:

Suzuki GSF 600 Bandit
Yamaha XJ 600N
Yamaha FZR 600

Har hørt noget om at Banditten har noget med knasterne, at de bliver smadret er det på bestemte årgange eller?

De andre 2 ved jeg ikke rigtig noget om men vil hellere end gerne høre alt hvad i ved både for og i mod..

Kunne forestille mig den cykel jeg får købt mig bliver lavet om til streetfighter på et tidspunkt..
Vi snakker om en prisklasse på omkring 50k

Mvh Robin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny begynder cykel?
  • #1   9. aug 2005 der er også cbr 600 f2 eller gpx 600 eller 750r.
    mvh allan h


  • Robin
    Robin Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   9. aug 2005 absolut ikke en gpx 600 bryder mig ikke om den.. men ja en gsx 600f var også en mulighed.. køre din fint nok altså om der har været nogle problemer??

  • #4   9. aug 2005 Jeg ved ikke helt hvad en honda CBR 600f2 koster men det er helt klart den beste maskine, den er vand kølet det er suzuki gsx 600f og bandit ikke, hondaén går rigtig godt i motoren og køre enskaberne er langt bedre yamaha 600N har ikke det samme træk som hondaen fzr 600 kender jeg ikke rigtig noget til. men du kan skrive en besked på min profil så kan jeg ringe og fortælle dig noget mere..

  • #5   10. aug 2005 Jeg ville vælge en FZR600 evt. en R model.
    Du får meget mc for pengene.
    Jeg gav selv 56 k for min og det er en 95 som havde kørt 36.000 km.
    Hvis du skal have en cbr600 til omkr. 56k som jeg gav for min Fzr, skal du ned i en ´91 som har kørt ca. 50.000 km.


  • #6   10. aug 2005 Nu er jeg jo en stolt ejer af en cbr600f2 fra 91 men min er da godt nok luftkølet men om der både er vand/luft kølet modeller kan jeg ikk svare på. så meget er jeg heller ikk inde i mc endnu men håber da det kommer med tiden..

    og hvis man ville vide det hva dyret kostede skulle jeg af med 62K og det var så med ny udstødning + kædekit + bremseskiver og den har køre 73K, så kan man snakke om det er dyrt men jeg er da meget tilfreds =)


  • mark a
    mark a Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   24. aug 2005 Hej robin, jeg har en bandit til salg, kig på den, det er en rigtig lækker cykel. det er min første cykel, og er ikke glad for at skulle af med den, men er lige flyttet i lejlighed, så økonomien er stram.mvh. mark

Kommentér på:
Ny begynder cykel?

Annonce