{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny begynder cykel ung
  • #1   14. feb 2008 Hvis du ikke må køre mc'er over 34 hk, og har de 50k, så ville det ikke være dumt, men man kan få mange fede cykler for 50k, som ikke skal drosles voldsomt meget, før de er 34hk-maskiner...... Men valget er dit, jeg har ikke prøvet geden, men jeg har kikket tænder på den smiley Nej kvaliteten tror jeg ikke fejler noget på den lille ninja, den ser gedin ud.

  • #3   14. feb 2008 selvfølgelig er en kawa god kvalitet, med hensyn til køre egenskaber er den jo ikke landet v forhandlere endnu, så der er nok ikke nogen der har prøvet bæstet endnu...

  • #4   14. feb 2008 Jeg ville starte på en større og drosle den. Men helt tror helt sikkert det er en fin maskine. Man betaler vel også for lidt kvalitet i forhold til en kineser smiley

  • #5   14. feb 2008 kig efter noget større.. ligesom min.. er-5 som er til salg

  • #6   14. feb 2008 Du skal i hvertfald ud at prøve nogle forskellige cykler, inden du bestemmer dig, og ikke købe efter et billede. Den ser jo rigtig nice ud, ville nok selv købe noget brugt når man er nybegynder. Man får vel også, hvad man betaler for.

  • #7   14. feb 2008 Ja, Har planlagt at jeg skal ud at prøve nogle forskellige cykler, for at se hvordan de kører, Kortet er bare ikke helt i hus endnu

  • #8   14. feb 2008 Hej Daniel

    Jeg vil også råde dig til at vente til efter 1. marts med at købe, for derefter har du mulighed for at prøve forskellige maskiner hos div. forhandlere. Og gør dig selv den tjeneste at prøv mere end en eller to. Prøv forskellige modeller - også nogle som du umiddelbart ikke regner med er "fede" nok. Jeg er selv blevet overrasket en gang eller to men er også blevet bestyrket i at jeg har udset den rette mc efter at have prøvet andre. Så når du prøver mange forskellige maskiner, hjælper det dig jo også med til at holde fast i den du drømmer om, da den bliver brugt som "målestok". Beskriv evt. her i forummet hvad det er ved Kawa'en du er vild med. Vær ikke bange for at beskive banale ting som du synes om ( f.eks farve ell. lygter ) for hellere vælge en maskine du er vild med end et fornuftkøb. God jagt.


  • Jonas V
    Jonas V Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   14. feb 2008 har en yamaha FZR 600 us tilsalg med neddroslingkit som sidder på den.

  • #10   14. feb 2008 hej, har selv købt en kawa 250 zzr. den er jeg sku`glad for selvom alle siger at jeg skulle have købt en større.

  • #11   14. feb 2008 En sportslig 250'er er skam ganske underholdende.
    Du får problemer når den skal sælges om to år. For når en begynder til den tid spørger om en 250 Ninja er god til en begynder, får vekommende samme svar. Køb en større....

    I mine øjne ser den lille Kawa ud til at være en rigtig god maskine. Så jeg siger køb den bare.


  • #12   14. feb 2008 THOMAS A pæn maskine. Tænker på den nyere model 08,
    Henrik, JA, kan godt lide supersport klasse bikes, deres skarpe kantede, onde lygter "ØJNE" Og at en den har en smal tynd bagende....


  • #13   14. feb 2008 Folk sagde til mig at en CBR600 var en god begynder (hvis man har det store kort) så sådan en har jeg købt, og jeg synes jeg har rigeligt..... RIGELIGT at lege med, men nu er det jo også noget der ligner en racer. Kørte meget på en RD125cc før jeg fik mit kort, og den bliver man træt af i længden. Køreskolens GS500 var også en fin starter tror jeg, men hvis du vil have noget med bare lidt ræs følelse i skal det ikke være sådan en. Har ikke prøvet den nye eller andre 250'er, men ville seriøst have overvejet den hvis den var kommet sidste år. 50K for en sprit ny bike, med det udseende og i det mærke, tror ikk det kan gå helt galt. Det eneste jeg har på den, er at jeg aner ikke, og tøt ikke gætte på hvad gensalgs værdien er om et par år, for tro mig, der går ikke mange år før du vil have noget større smiley
    Som de andre siger, prøv den og prøv også nogle andre cykler, og tag lige et kig på markedet herinde og i den blå avis, og se hvad man ellers kan få af brugte cykler til 50000kr, For man kan få rigtig meget for den slags penge...

    /Troels


  • #14   14. feb 2008 Jeg købte en Honda XL 250 R, og den er jeg skam glad for.. Hvis du har pengene til sådan en kawa der, var det da en mulighed, men du kunne godt prøve at undersøge andre muligheder også smiley

Kommentér på:
Ny begynder cykel ung

Annonce