{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Caberg hjelm
  • #1   5. aug 2005 Jeg har en Caberg hjelm og den er jeg nu godt tilfreds med... Den er rigtig dejlig at have på...... den sidder også godt på hovedet....
    Kan ikke lige hvilken model det er ....

• #2   5. aug 2005 Jeg har haft en Caberg J1 Plus (voksede fra den) og har nu en Caberg Justissimo. Jeg har været enormt glad for begge hjelme.....:)

• #3   5. aug 2005 Ok - mange tak for input (flere er velkomne smiley )

Ammotor har nemlig yde ekstrem god kundeservice. Jeg havde købt en Shark S800 men den passer simpelthen ikke. De har så tilbudt at bytte den, til en ny Shark eller Caberg, så det er bare fedt smiley

Hygge

• #4   5. aug 2005 Jeg har en Caberg Justissimo og er rigtig glad for den. Den sidder rigtig godt og de indbyggede solbriller er for fede og fungerer perfekt.

• #5   5. aug 2005 Jeg har en Brutus 299 sort med chrome visir den sidder ekstremt godt og er tynd for neden så det er nemt at dreje hovdet rundt med læder på smiley

(link fjernet)

den er fed at have på, fordi at når man tager visiret op er det som at have en kaskett på ög der virker den også som en skærm

• #6   8. aug 2005 Min kæreste har lige købt en Caberg 104. Hun er RIGTIG glad for den. Den sidder godt på hovedet. Det var lidt vanskeligt at finde en hjelm der passer på hendes hovede, da det ikke er særlig stort. Han kan få hovedet i en junior hjelm, men den var dog lige en tand for lille, så vi fandt en 104'eren i Xsmall, som bare sidder som hånd i handske. Hun er specielt glad for solvisiret, og hun siger også den er rimelig støjsvag.

Så alt i alt syns jeg det lyder tilat være en rigtig god hjelm til pengene. hun gav 1500 kr ved Sejer i Århus.
    Jeg har selv en Shubert S1, og de to hjelme er meget lig hinanden, men Shubert hjelmen koster bare 3800 i stedet. Jeg er kommet MEGET i tvivl om Shubert hjelmen er 2300 kr bedre. Tror det ikke. Det virker dog til at lykke mekanismen til solvisiret i Shubert hjelmen er lidt mere robust, men det er ikke noget der gør Caberg hjelmen til skamme. Der er jo 2 års garenti hvis lortet ikke holder.

Jeg mener sagtens du med go samvittighed kan invistere i denne hjelm, men tag nu for en sikkerheds skyld og prøv den inden du køber. Det er jo ikke sikkert din form på hovedet passer hjelmen.

Held og lykke ;o)

• #7   10. aug 2005 Johnny: Mange mange tak - præcist sådan en svar jeg søgte smiley

Jeg må indrømme at jeg også var lidt skeptisk over for de indbyggede "solbriller", og de lyder ikke så tosset alligvel.

Med hensyn til at prøve den: Jeps - det skal jeg sgu! Derfor jeg allerede er på jagt igen. For under en måned siden købte jeg en Shark S800, som ikke passer smiley Jeg troede lige jeg havde smidt 1600 kr. ud af vinduet, men jeg kontaktede importøren (ammotor.dk) for at høre om han havde nogle ideer, og han sagde at jeg bare kunne få den byttet til en anden hjelm de havde - FED SERVICE!

Så nu må jeg se at få prøvet den Caberg smiley

Hygge

• #8   10. aug 2005 Hej Mads.

Mht til de indbyggede solbriller, skal du ikke være skeptisk. Når du har kørt med det 2 min. undre du dig over hvordan fanden du har kunnet køre uden, det lover jeg dig. Du må gerne sitere mig for det !!! Håber din hovede form passer i Caberg hjelmen, fpr så får du dig en go hjelm til få penge.

Held og lykke med det

• #9   10. aug 2005 Ok smiley

Tak tak. Forresten - hvilken hovedform vi ldu mene din kæreste har? (ja, jeg ved det er et umuligt spørgsmål *GG* )

• #10   10. aug 2005 Øhh, der må jeg Sq være dig svar skyldig. Men så vidt jeg er informeret så taler man om to former. Den aflange og den runde, og nogen fabrikanter laver til begge former andre gør ikke. Det er derfor der er skiiide smart at prøve en hjelm inden man køber.

• #11   10. aug 2005 Hvor bor du henne. kan se du er fra øst djurs. Jeg bor i Grenå.

• #12   10. aug 2005 Jeps - men det er ret svært at bedømme hvilken form ens eget hoved har synes jeg smiley Og importøren kunne heller ikke lige svare på hvilken form Shark og Caberg byggede til - så jeg må op og prøve og se om det er noget for mig.

Cool - gør jeg også smiley Har dog aldrig set din mc i byen?

• #13   10. aug 2005 Syns heller ikke jeg har set din. Er du medlem ude i klubben ??? Jeg her nemlig meldt mig ind i år.

• #14   10. aug 2005 Har fået min mc for 1½ uge siden, så det er nok bl.a. derfor du ikke har set mig smiley Desuden skal den drosles og synes, hvilket jo også tager lidt tid.

Klubben?

• #15   10. aug 2005 Hmm jah kan være det er derfor. Men har du løst til at se Caberg hjelmen er du velkommen til at kigge forbi engang i morgen. Det er ikke sikkert du kan passe den, da den som sagt er Xsmall, men du kan du lige vende og dreje den og se om det er noget inden du tager turen til storbyen.

• #16   10. aug 2005 Tak for tilbuddet, men tror nu jeg springer over. Kan nemlig få Richart (Centrum Cykler) til at bestille en hjem til mig. Det var der jeg købte min Shark.

Hygge

P.S. Har du boet i Grenaa længe?

• #17   10. aug 2005 Arh på den måde.

Jo jeg har boet her godt 6 år. Du må jo sige til hvis vi skal trille en tur, hvis ikke lige du kender nogen med mc. Det er jo altid sjovere at køre nogen stykker. Ellers har den lokale mc klub fælles tur hver søndag kl 13, og der er alle velkomne, også ikke-medlemmer.

Kommentér på:
Caberg hjelm

Annonce