Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Michelin dæk Power
  • #1   23. sep 2020 Det ser ud til at være en nyere udgave af Road 5, hvor man har fjernet nogle af de riller (eller kanaler) og fordybninger til at lede vandet væk, som ellers skulle være med til at gøre dækkene enestående i vådt føre. Det har åbenbart vist sig, at selve hovedmønstret er nok.
    Mit svar er kun baseret på lidt googling... Jeg har ikke set Power 5 før nu.

• #2   23. sep 2020 Jeg tror dog ikke at Power 5 er tænkt som en afløser for Road 5, men som et mere sportspræget dæk (i hvert fald af udseende). Der er en Revzilla video, der viser både Power GP og Power 5 og også nævner Road 5.
    https://m.youtube.com/watch?v=ezWOA3VGL1s

• #3   24. sep 2020 Michelin Power er et sportsdæk og Road er et touring/sportsturing dæk

Power dækket er mere spidst i forrmen i forhold til Road. Der er nok heller ikke så mange KM i Power dækket som i Road.

Har tidligere haft Power 2CT monteret på min GSXR 750

• #4   24. sep 2020 Pilot power er et rent sportsdæk, og det rette valg hvis du kører en del banedage, og tit har fodhvilere og knæ i asfalten. Kører du mest ligeud, vil du opleve de meget hurtigt bliver firkantet.
    Road er sport/touring dæk, som på vejen har rigeligt greb til en VFR, samt til en banedag i ny og næ. Desuden holder det også længere.

• #5   24. sep 2020 Jeg kører en del i al slags vejr og på alle vejtyper i ind- og udland. Jeg skiftede fra Power til Road for år tilbage og synes at egenskaberne i vådt og koldt vejr er så meget bedre i Road at det rigeligt kompenserer for en smule skarphed i styringen, da jeg aldrig kører på bane. Road er stadig klippestabil med 300 km/t + på autobahn og der er over dobbelt så mange kilometer i det på min ZZR 1400.

• #6   24. sep 2020 Takker for input og det er super. Så bliver det Road der kommer på.
    Jeg er ikke "gammel" nok til at få knæ i asfalten smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #7   29. sep 2020 Power til performance - Pilot Road til touring.....

Generelt er Michelin Pilot Road "serien" velkendt for at holde god varme, give dig fantastiske egenskaber i yderdelen af sæson.... jeg plejer at gengive, at alle dæk - mere eller mindre - er lige gode på ren og varm asfalt.... forskellen mærkes først når "musen spiller på bordet"...

Kommentér på:
Michelin dæk Power

Annonce