Hjælp til reservedele SJP bremser {{forumTopicSubject}}
Hejsan.
Jeg har købt en SJP Techglide forgaffel med bremser.
Calibrene skal have skiftet pakninger og et enkelt stempel, men da SJP er gået konkurs er det ikke nemt at bare bestille.
Jeg har taget billeder, og sendt til nogle mekanikere som jeg troede havde forstand på dette, men jeg har ikke modtaget svar.
Er der nogen i forummet, der har kendskab til hvilke pakninger og stempler som er blevet brugt?
Jeg antager(håber), at et lille Hollands firma ikke har produceret egne pakninger og stempler, men lavet et produkt hvor man kunne anvende Honda, Kawa eller andre mærkers dele.
Men jeg kan jo tage fejl.
Er der evt. nogen som har en ide til hvem jeg kunne kontakte?
På forhånd tak.
maj 2015
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
mar 2008
Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 101
Jeg har lige købt (og fået leveret) repsæt til 2 stk bremsekaliber...
MCparts ( http://www.mcparts.dk/) har også dele til SJP...
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 41
Lige en update på denne.
Før dette indlæg blev postet, havde jeg kontakt til Mc Parts som gav mig en mail adresse på et Hollands firma jeg kunne kontakte for bestilling af disse dele.
Jeg har ikke modtaget svar fra dette firma, og skrevet tilbage til Mc Parts 9/6, for at høre om de kunne hjælpe videre. Jeg har ikke hørt tilbage fra Ma Parts.
Jeg har skrevet til SJP Engineering via deres kontaktskema på deres hjemmeside 2 gange, men ikke modtaget svar.
Jeg gik ind og fandt forhandlerlisten på SJP Engineerings hjemmeside og skrev til 8 firma'er. Der var nogen som var "døde" links, men jeg har endelig fået svar fra Beast Motors fra Holland, og har bestilt rep. sæt
Ride safe, Erik
Hjælp til reservedele SJP bremser