552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvor skal den sidde? Negativ batteriledning Hvor skal den sidde? Negativ batteriledning

Hejsa.
Jeg har haft min mc adskilt et stykke tid (motor afmonteret) og nu hvor jeg er ved at have den samlet igen er der opstået et problem
Jeg kan simpelthen ikke huske hvor den sorte ledning fra batteriet skal tilsluttes, det er den lange sorte ledning som ud fra længden at dømme nok skal sidde på motoren et sted.
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe ( det står intet om dette i mon haynes manual)
Det er en suzuki sv 650s fra 1999

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor skal den sidde? Negativ batteriledning
  • #1   13. apr 2020 ground cable goes from battery straight to engine on 8mm case bolt right in front of swingarm.and amazingly it is grounded to aluminum
    all other ground wires running around are grounded together and back to battery,little tail coming off main ground wire at battery :). fandt det her på en engelsk side håber det hjælper dig smiley

• #2   13. apr 2020 Ok, mange tak
    Det var som jeg selv havde tænkt men bedre at være sikker smiley

• #3   13. apr 2020 Det kan dog snyde, jeg har arbejdet på køretøjer hvor + gik til stel ( ikke mcer ) smiley

Kommentér på:
Hvor skal den sidde? Negativ batteriledning

Annonce